کاهش ۲۳ درصدی سرقت‌ها در نیمه نخست تعطیلات نوروزی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تداوم سیر نزولی سرقت‌ها در کرمانشاه از کاهش ۲۳ درصدی این معضل اجتماعی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کاهش 23 درصدی سرقت‌ها در نیمه نخست تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کرمانشاه، مهدی حاجیان در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: مبارزه با پدیده سرقت به عنوان یک مطالبه عمومی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که امسال هم آن را با جدیت دنبال می‌کنیم .

وی افزود: در همین راستا و با تلاش مجدانه همکاران شاهد کاهش 23 درصدی وقوع سرقت در استان نسبت به نیمه اول تعطیلات سال گذشته بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف 105 درصدی سرقت‌ها تصریح کرد: بخشی از این کشفیات مربوط به سال گذشته بوده که در تعطیلات نوروزی امسال با جدیت و پیگیری‌های ماموران پلیس کشف شده است.

حاجیان در عین حال از کاهش 25 درصدی سرقت منزل خبر داد و گفت: سرقت خودرو نیز 18 درصد و سرقت موتورسیکلت 42 درصد نسبت به نیمه اول تعطیلات نوروزی سال گذشته کاهش داشته است.

وی یادآور شد: در بحث قطعات و محتویات خودرو و همچنین احشام نیز به ترتیب یازده و 25 درصد و در قاپ زنی و اماکن عمومی و خصوصی نیز به ترتیب 75 و 19 درصد کاهش سرقت داشته‌ایم.

حاجیان در پایان با اشاره به دستگیری 187 سارق در تعطیلات نیمه نخست امسال، گفت: برخورد با پدیده سرقت و مقابله با سارقان جزو مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری خواهد بود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان