فرج‌الله سلحشور، بهترین غذا را برای چه کسی سرو می‌کرد؟

فرج‌ا.. سلحشور فراتر از معنای آدمی، انسان بود. انسانیت او برای ما ثابت شد. می‌گویند اگر می‌خواهی کسی را بشناسی با او همسفر و هم‌غذا شو.

فرج‌الله سلحشور، بهترین غذا را برای چه کسی سرو می‌کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود پاک نیت بازیگر پیشکسوت گفت: پشت سر زنده‌یاد سلحشور خیلی حرف‌ها می‌زدند اما من و همسرم سه سال با ایشان کار کردیم و به ما ثابت شد یکی از انسان‌های والایی که در کار هنری ما حضور داشتند، ایشان بود. فرج‌ا.. سلحشور فراتر از معنای آدمی، انسان بود. انسانیت او برای ما ثابت شد. می‌گویند اگر می‌خواهی کسی را بشناسی با او همسفر و هم‌غذا شو. ما سه سال با ایشان همسفر و هم‌غذا بودیم.

پاک نیت در گفت و گو با جام جم ادامه داد: به خاطر سریال یوسف پیامبر(ع) هر روز مسافت طولانی را با هم می‌رفتیم و 3 ــ 2 وعده‌ کنار هم غذا می‌خوردیم. نوع بینش‌اش نسبت به افرادی که با او کار می‌کردند انسانی بود. مثلا به مدیرتولید می‌گفت روزی که هنروران حضور دارند بهترین غذا را بدهید. من ندیدم تهیه‌کننده‌ای چنین کند.

پاک نیت افزود: من باور دارم نباید درباره انسان‌ها پیشداوری مثبت و منفی کرد. سعی می‌کنم با آدم‌ها تجربه کنم. با همه آدم‌ها کار کنم. متن، حرفه‌ای‌بودن و اخلاق کارگردان برایم خیلی مهم است. آدم بااخلاق افرادی را دور خود جمع می‌کند که سالم هستند. ایشان نسبت به انتخاب آدم‌ها خیلی دقت داشت. آدم دیگر چه چیزی از یک کارگردن یا تهیه‌کننده می‌خواهد؟ مردم خیلی چیزها می‌گویند اما نباید گوش داد.

245245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان