ماهان شبکه ایرانیان

دکوراسیون آشپزخانه مدولاری و ویژگی های طراحی مدولار

استفاده از ظرفیت آشپزخانه مدولاری با فضاسازی مناسب و گنجایش ویژه خود می تواند مزیت های زیادی داشته باشد. این فضاها کاربرد زیادی برای شما دارند.

دکوراسیون آشپزخانه مدولاری و ویژگی های طراحی مدولار

یکی از انواع دیزاین‌ های ویژه و دکوراسیون‌ های داخلی که می‌ توانید برای فضای آشپزخانه نیز از آن استفاده کنید، دکوراسیون آشپزخانه مدولاری بوده که یک دکوراسیون ویژه با دیزاین‌ های مختلف است و توجه شما را جلب می‌ کند.

دکوراسیون آشپرخانه مدولاری

مدل دکوراسیون آشپزخانه مدولاری:

این دیزاین یک دیزاین منحصر به فرد بوده که از دیرباز در فضای آشپزخانه کاربرد زیادی داشته است. امروزه با ایجاد فضاسازی مناسب در آشپزخانه می‌ توان از این دکوراسیون نهایت استفاده را برد. در این دکوراسیون فضای آشپزخانه به قسمت‌ های کوچک و ماژول‌ های تقسیم می‌ شود که می‌ توان از این فضاها استفاده نمود.

فضای آشپرخانه مدولاری

این ماژول‌ ها یک سری طبقه‌ ها هستند که در قسمت‌ های مختلف و در یک قسمت از فضای آشپرخانه قرار می‌ گیرند. این ماژول‌ ها در واقع شامل کابینت، طاقچه‌ ها، دراور و غیره بوده که از هر یک از این فضاها می‌ توان به میزان مناسبی استفاده نمود. یکی از مهم ترین مزیت‌ هایی که این نوع دکوراسیون داشته استفاده از فضای کوچک در اندازه بزرگ است. یعنی در واقع شما از یک فضای کوچک می‌ توانید کاربردهای بیشتری را استخراج کنید.

طراحی آشپرخانه مدولاری

در واقع در این دکوراسیون شما از هر یک از فضاهای محیط آشپزخانه خود برای جاسازی وسایل استفاده می‌ کنید. به عنوان مثال: در یک گوشه باریک از فضای کابینت می‌ توانید فضای ادویه‌ ای به صورت طویل تعبیه کرده که به صورت چرخشی بوده و موارد زیادی در آن جای می‌ گیرد.

استفاده از کابینت‌ ها و دراورها در فضای آشپزخانه نیز یک نوع دیگر سبک مدولاری بوده که توصیه می‌ شود در فضای آشپزخانه خود تعبیه کنید. در واقع همان طبقات آماده شده هستند که در فضاهای مختلفی می‌ توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال کابینت یکی از مهم‌ ترین نمونه‌ های مدولار در فضای خانه است. دکوراسیون آشپرخانه مدولاری یک فضای بسیار ویژه به شمار می آید.

دیزاین های آشپرخانه مدولاری

ویژگی طراحی مدولار:

طراحی بسیار ساده شیک و مقرون به صرفه است. شما با کمترین هزینه می‌ توانید فضاسازی زیادی را داشته باشید. صرفه‌ جویی در محل ذخیره سازی از مهم ترین ویژگی‌ های این دکوراسیون به شمار می‌ آید. مدولارها در واقع ویژگی منحصر به فردی که دارند، قابل حمل بودن است. در واقع شما می‌ توانید آن را به محیط‌ های دیگر نیز انتقال دهید.

موارد مورد نیاز مدولار:

میز یکی از فضاهایی بوده که در آشپزخانه طراحی شده و می‌ توانید در زیر آن قفسه و کابینت‌ هایی را در نظر بگیرید که فضاسازی مناسبی دارد. در طراحی این فضا سینک ظرفشویی و هود و گازی که استفاده می‌ کنید، باید نحوه دسترسی مناسبی داشته باشد.

آشپرخانه مدولاری

در دکوراسیون‌ های مدولار یک مزیتی که وجود دارد، این است که شما می‌ توانید این فضا را چندین بار استفاده کنید. این فضا با وجود اینکه هزینه‌ های زیادی دارد اما می‌ توانید کاربردهای بسیاری از آن داشته باشید. همین مزیت که می‌ توانید آنها را بنا به سلیقه خود جابجا کرده و یا متناسب با فضای خود تهیه کنید یک مزیت بسیار بزرگ به شمار می‌ آید.

در این فضا شما می‌ توانید کاربردهای مختلفی داشته باشید و در صورتی که قصد تغییر دکوراسیون در فضای آشپزخانه را دارید، به راحتی می‌ توانید کابینت‌ ها را جابجا کرده و یک دیزاین و فضای جدید را تعبیه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان