ماهان شبکه ایرانیان

سخنی برآمده از دل

از رقبای انتخاباتی خود دعوت به همکاری کرده و هریک را برای جایگاهی مناسب ، بر می گزیدم که از تجارب و دسترنج های آنان ، و نیز برنامه هایی که برای دولت آینده خود ، احتمالا طی چندین سال ، گردآورده اند، در دولت خود بهره می گرفتم.

سخنی برآمده از دل

سلام علیکم

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ملت در این هنگام !

سلامت، پاکدستی و «صداقت»و خدمات پزشکی و مردمی و کوتاه سخن ، به درد مردم گوش فرا دادن جنابعالی، زبانزد همه می باشد .

در دوران نامزدی و تبلیغات ریاست جمهوری خود ، گرچه اندک اما در تجمع های خود با مردم این کشور ، وعده‌ ها و وعید هایی را به مردم و موکلان خود دادید و از جمله که به آن بخش گسترده ای از مردم که مایوس از خدمت شما و دولت های گذشته شده و شده اند !! احترام می‌گذارید و برای جلب رضایت آنان تلاش می‌کنید.
از آن جا که اینجانب تا کنون با شما دیداری نداشته اما تلاش های پزشکی شما را در دانشگاه و فرهنگستان علوم پزشکی ایران و نیز سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت و درمان به عنوان یک همکار کوچک دنبال کرده و می کنم ، و از آنجا که یک پزشک فوق تخصص و برای نخستین بار بنظرم در تاریخ کهن ایران و نیز تحقیقا در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران ، به این جایگاه والا گام می نهد ، نخست به عنوان همکاری ارجمند و والا ، و سپس برای ملت بزرگ و بزرگ زاده ایران که به فرمایش آیة الله العظمی جوادی آملی که چندی پیش جهت پیام برای کنگره جهانی قرآن ، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی ایران ، در قم شرفیاب حضورشان شدیم ، به مناسبتی و در راستای ملت ایران اشاره نمودند :
< که ما بزرگ زاده هستیم ، منظور ، من نیستم ، بلکه مردم و ملت ایران در طول تاریخ ، بزرگ زاده بوده و هستند > از این رو اجازه دهید ، چند پیشنهاد اساسی خدمتتان عرضه بدارم :

سخنی برآمده از دل 
قول ها و وعده‌های ملی و استانی را که به مردم و موکلان خود دادید، «همه»را جمع آوری،تنظیم و فهرست و اعلام کرده و به طور ویژه و مستقل در دستور کار قرار بدهید و به آنان به شکل دوره‌ای گزارش فرمایید. مقتضای صدق و صفا،جز این نیست.

بیش از پیش آن جمعیت نجیب و ساکت اما ناراضی که سال‌هاست با صندوق رای قهر کرده اند و دیده نشده‌اند، را ببینید و تکریم کرده و به آنان اهتمام ورزید.
آنان مثل همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند، ولی نعمت و صاحب این سرزمین و کشورند.
باید حرف آنان شنیده شده و مطالباتشان پیگیری و تدبیر بشود.
این جمعیت پرشمار در گستره ای به وسعت ایران عزیز حضور دارند.
شناسایی و ارتباط مستمر و صمیمی با آنها و بررسی و تعیین و اولویت بندی نیازها و مطالبات شان کار دشواری در جهان امروز نیست.
کارگروه ویژه و مستقلی را برای ارتباط،شناخت،برآورد،پیگیری مطالبات و گزارش دوره‌ای به محضرشان تعیین کرده و حمایت نمایید.

سخنی برآمده از دل 

اگرجای شما بودم:

الف- سرآمدان علمی،فرهنگی و هنری کشور را برای یاری و مشاوره های تخصصی دعوت به همکاری می‌کردم.

چقدر زیبا و افتخارآمیز است که بزرگان علم و فرهنگ و هنر این مرز و بوم کهن ، زینت بخش حکمرانی ما باشند.

ب- با سران احزاب و جناح ها،بزرگان و معتمدان اقوام و مذاهب،اصحاب رسانه و نخبگان و المپیادی ها از طریق تشکیل کارگروه های ویژه و مستقل، به شکل منظم و مستمر ارتباط برقرار کرده و از دانش، تجارب و قدرت نفوذ آنان برای وفاق،همبستگی، وحدت و آشتی ملی و آبادی و آبادانی ایران عزیز بهره مند بشوید.

ج- از رقبای انتخاباتی خود دعوت به همکاری کرده و هریک را برای جایگاهی مناسب ، بر می گزیدم که از تجارب و دسترنج های آنان ، و نیز برنامه هایی که برای دولت آینده خود ، احتمالا طی چندین سال ، گردآورده اند، در دولت خود بهره می گرفتم.


بنظرم از آقای پور محمدی که در مناظره تا اندازه ای قدرت خویش را در برخی موارد ، بروز داد ، حتما استفاده می کردم.

از جناب قالیباف که سالها تجربه کار در جبهه های جنگ و نیروهای مسلح و جز این ها داشته و دارد ، بطور جلسات منظم ، در اداره کشور ، بهره می بردم.

از جناب دکتر جلیلی تقاضا می کردم که به عنوان مشاور عالی و یا هر جایگاهی که بتواند به کشور و ملت عزیز و نظام خدمت کند ، یاری می طلبیدم.

جناب شهردار آقای زاکانی را بیش از همه احترام گذاشته و ( او که می گفت می مانم و نمی گذارم شما رییس جمهور شوی ! ) احترام زائد الوصفی کرده و او را نیز به کار زار و خدمت به کشور ، فرا می خواندم

و از دکتر هاشمی نیز که همکار شما بشمار آمده و می تواند نیروی خوبی در کارهای راهبردی شما و دولت شما باشد ، کمال استفاده را می کردم.

و اگر هیچیک از این موارد را عزیزان نپذیرفتند ، جلسه و انجمنی ماهانه و یا کمتر و یا بیشتر را با این افراد قرار می دادم ، و کشور را با نظرات و دیدگاههای جمع ، و استفاده و مشورت ، به پیش می بردم.

سخنی برآمده از دل 
و مهمترین پیشنهاد من که در آغاز بدان می باید اشاره می کردم و به جهاتی در پایان عرایضم ، تقدیم شما می نمایم ، این است که پیش از مراسم رسمی سوگند خود ، با هماهنگی ! نزد همه این عزیزان می رفتم و اخلاص و دوستی و مراتب خدمتگزاری خود به کشور و نظام و مردم را به آنان عرضه داشته و هریک را در آغوش می گرفتم و دست کمک و همکاری را به آنان دراز می نمودم و تردید نداشته و ندارم که ضمن احترام به جایگاه و توانایی های هریک ، خود را در کنار آنان بشمار می آوردم ، که با این اقدام در حقیقت و در آغاز کار ، به یکی از سخنان و قول های خود که من خادم شما و این کشور و ملًت هستم ، عملا جامه عمل می پوشانیدم که تردید ندارم این اقدام موجب رضای الهی ، و رضای مردم ، و رهبر معظم انقلاب خواهد بود!!

سخنی برآمده از دل 

بدون تردید پشتیبانی رهبر معظًم انقلاب از شما ، که امروز با پیام تبریک خویش به شما ، نشان از رضایت قلبی از شما را داشته و دارد و در گذشته نیز بارها مورد عنایت ایشان قرار گرفته اید ، سرمایه گسترده ای است که می تواند ملتی بزرگ را با شما همراه سازد و نامی ماندگار از خود در خدمت به این ملت بزرگ از خود بجای گذارید.

توفیقات روز افزون شما و سایر خدمتگزاران به این مرز و بوم را از خداوند متعال و ولی نعمتمان حضرت ولی عصر عجًل الله تعالی فرجه الشریف را خواستارم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان