ماهان شبکه ایرانیان

مردمی بودن؛ رمز موفقیت دکتر پزشکیان

محمد علیخانی گفت: ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان کاملا مردمی بود و تمام هزینه‌های آن نیز داوطلبانه توسط مردم انجام شد.

مردمی بودن؛ رمز موفقیت دکتر پزشکیان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ به مناسبت پیروزی دکتر پزشکیان، رییس جمهور منتخب در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، مراسم جشن و گردهمایی با حضور پرشور حامیان رییس جمهور منتخب عصر روز شنبه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.

در این مراسم محمدعلیخانی، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان قزوین اظهارکرد: حامیان دکتر پزشکیان علیرغم موانع و مشکلات بسیار در راستای افزایش مشارکت مردم که مورد تاکید مقام معظم رهبری بود با حضور پرشور در انتخابات همچون عرصه های دیگر حماسه عظیمی آفریدند و مشارکت در دوره دوم، حدود10درصد افزایش یافت.

مردمی بودن؛ رمز موفقیت دکتر پزشکیان

وی با بیان اینکه اگر مردم تصمیم بگیرند هیچ مانعی نمی تواند مانع احقاق حق آنها شود، عنوان کرد: در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت بیش از 51درصد، بیشترین آرای مردم استان قزوین به دکتر پزشکیان به صندوق های رای ریخته شد.

علیخانی افزود: طبق آمار ستاد انتخابات استان در قزوین 492هزار و 270رای ماخوذه بود که از این تعداد دکتر پزشکیان 258هزار و هفت رای و سعید جلیلی 224هزار 454رای کسب کردند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در قزوین ضمن تقدیر از حضور و مشارکت پرشور مردم استان، از نیروهای انتظامی و امنیتی که امنیت انتخابات و مراسمات را تامین کردند و اعلام حمایت و پیوستن بسیاری از اعضای ستادهای آقای قالیباف و پور محمدی در دوره دوم به ستادهای دکتر پزشکیان نیز تشکر کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رای دکتر پزشکیان از سوی جبهه اصلاحات و کسانی که با صندوق قهر کرده بودند و بخشی از نیروهای اصولگرای معتدل بود چرا که آنها هم نگران کشور بودند و تاکید داشتند که سکان مدیریت اجرایی کشور باید در مسیر عقلانیت قرار بگیرد تا مردم از مشکلات نجات پیدا کنند.

علیخانی با یادآوری اینکه همچنان 5٠درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند و نظر آنها محترم است گفت: مردم چیزی جز یک زندگی معمولی طلب ندارند و انتظار دارند با اعتراض و مطالبه آنها با خشونت برخورد نشود و دکتر پزشکیان مخالف تندروی و برخورد تحقیرآمیز با مردم است.

رئیس ستاد انتخابات دکتر پزشکیان در استان قزوین تاکیدکرد: در دوره اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بسیاری از شعب رای گیری در استان؛ آرای دکتر پزشکیان بالا بود که مجریان و دست اندرکاران انتخابات؛ مجریان این شعب در دور دوم را تغییر دادند.

مردمی بودن؛ رمز موفقیت دکتر پزشکیان

علیخانی با بیان اینکه بدون مردم اعضای ستادهای دکتر پزشکیان نمی توانستند هیچ موفقیتی کسب کنند گفت: با وجود موانع و مشکلات بسیار در مسیر حامیان جهت افزایش مشارکت مردم، ستاد دکتر پزشکیان کاملا مردمی و داوطلبانه و خودجوش حضور داشتند.

وی در پایان از برگزاری مراسم باشکوه دیگری بعد از ماه محرم و صفر با دعوت و حضور دکتر پزشکیان در قزوین خبر داد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان