معرفی جدیدترین و پرفروش ترین کابینت ممبران

کابینت ممبران نوعی کابینت آشپزخانه است که از ام دی اف (MDF) با روکش پی وی سی (PVC) ساخته می شود.

کابینت ممبران نوعی کابینت آشپزخانه است که از ام دی اف (MDF) با روکش پی وی سی (PVC) ساخته می شود. این کابینت ها به دلیل تنوع طرح و رنگ، زیبایی ظاهری و قیمت مناسب درمقایسه با کابینت کلاسیک چوبی، یکی از محبوب ترین کابینت های آشپزخانه در ایران هستند.

معرفی جدیدترین و پرفروش ترین کابینت ممبران

برای خرید کابینت ممبران می توانید به صورت رایگان با کارشناسان شرکت چوبین هنر فرتاک تماس بگیرید.

مراحل ساخت کابینت ممبران

ساخت کابینت ممبران در چند مرحله انجام می شود:

  1. آماده سازی ام دی اف: ابتدا ام دی اف خام به ابعاد و اندازه دلخواه برش داده می شود.
  2. ایجاد طرح: سپس با استفاده از دستگاه CNC، ابزار درب یا طرح مورد نظر روی ام دی اف حک می شود. طرح های کابینت ممبران می تواند شامل طرح های کلاسیک ، نئوکلاسیک ، مدرن ، فانتزی و ... باشد.
  3. روکش کردن: در این مرحله، روکش پی وی سی با استفاده از چسب ممبران روی ام دی اف پرس می شود. روکش پی وی سی انواع مختلفی دارد که از جمله رایج ترین آنها می توان به روکش های هایگلاس، سوپرمات، طرح دار و سوزنی اشاره کرد.

مزایای کابینت ممبران

کابینت ممبران مزایای متعددی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیبایی ظاهری: کابینت ممبران به دلیل تنوع طرح و رنگ و همچنین روکش پی وی سی براق و شفافی که دارد، ظاهری بسیار زیبا و لوکس به آشپزخانه می دهد.
  • قیمت مناسب: قیمت کابینت ممبران در مقایسه با کابینت های چوبی ، پایین تر است و به همین دلیل از نظر اقتصادی گزینه مناسبی محسوب می شود.
  • تنوع بالا: کابینت ممبران در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود و به همین دلیل به راحتی می توان آن را با سایر المان های آشپزخانه هماهنگ کرد.

مزایای کابینت ممبران

معرفی جدیدترین و پرفروش ترین کابینت ممبران :

در سال های اخیر با توجه به واردات انواع ماشین آلات پیشرفته و جدید به کشور ، شاهد تحول عظیمی در طراحی و تولید محصولات در اکثر صنایع هستیم لذا صنعت چوب و دکوراسیون نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دستگاه های CNC و وکیوم این امکان را می دهند تا بتوانیم MDF را به اشکال مختلف درآورده و سپس با رنگ های متنوع روکش نمائیم .

از جدیدترین طرح های ممبران میتوان به کابینت های منحنی و میله ای اشاره نمود که ظاهر بسیار زیبایی به آشپزخانه می دهد ، اما به­روزترین نوع کابینت مربوط می شود به کابینت های نئوکلاسیک که در طراحی آن ها از زوارهای استیل در رنگ های مختلف استفاده شده است .

معرفی جدیدترین و پرفروش ترین کابینت ممبران :

بهترین رنگ کابینت ممبران

انتخاب بهترین رنگ برای کابینت ممبران نیز بستگی به سلیقه شما، سبک دکوراسیون داخلی، اندازه فضا و نورپردازی محیط دارد. اما بعضی از رنگ‌های محبوب برای کابینت‌های ممبران عبارتند از:

  • کابینت ممبران سفید: رنگ سفید برای کابینت‌های ممبران بسیار محبوب است زیرا احساس فضایی بزرگتر و روشنی را به اتاق می‌دهد و با اکثر سبک‌های دکوراسیون داخلی سازگار است.
  • کابینت ممبران خاکستری: رنگ خاکستری یک گزینه شیک و مدرن برای کابینت‌های ممبران است که با رنگ‌های دیگر و جزئیات مختلف هماهنگی خوبی دارد.
  • کابینت ممبران آبی: انتخاب رنگ آبی برای کابینت‌های ممبران می‌تواند به اتاق شما زندگی و انرژی بیشتری ببخشد و از تنوع رنگی بیشتری برخوردار باشد.
  • کابینت ممبران قهوه‌ای: رنگ قهوه‌ای یک گزینه گرم و دلپذیر برای کابینت‌های ممبران است که به اتاق حس گرما و راحتی می‌دهد.

با توجه به اینکه انتخاب رنگ کابینت ممبران بستگی به سلیقه شما دارد، بهتر است نمونه‌های مختلف را بررسی کرده و با سبک دکوراسیون داخلی و نیازهای خود هماهنگ کنید تا بهترین رنگ برای کابینت ممبران خود را انتخاب کنید.

خرید کابینت ممبران از شرکت چوبین هنر فرتاک

در خرید کابینت ممبران باید دقت فرمایید که خروجی با کیفیت، به مقدار زیادی به مرحله وکیوم کردن کابینت و نوع چسپ و دستگاه وکیومی که در کارگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد بستگی دارد. به همین خاطر، ضروری است که حتما مرحله چسپاندن روکش پی وی سی به مغزی در یک کارگاه استاندارد صورت پذیرد. برای خرید کابینت آشپزخانه ممبران از شرکت چوبین هنر فرتاک ، شما می‌توانید به سایت مراجعه کنید. ابتدا می‌توانید وبسایت چوبین هنر فرتاک را مشاهده کنید تا انواع و مدل‌های مختلف کابینت آشپزخانه‌شان را ببینید و انتخاب کنید. سپس می‌توانید با تماس تلفنی یا ارسال ایمیل با شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد قیمت‌ها و روش‌های خرید بدست آورید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به شعبه فیزیکی آنها مراجعه کنید .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر