رسانه عبری فاش کرد: ارتش اسرائیل غیرنظامیان فلسطینی را سپر انسانی عملیات خود کرده است

روزنامه چاپ فلسطین اشغالی نوشت ارتش اسرائیل از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی برای پاکسازی تونل‌ها و ساختمان‌ها در نوار غزه استفاده می‌کند.

رسانه عبری فاش کرد ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات خود در نوار غزه از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده کرده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه چاپ فلسطین اشغالی نوشت ارتش رژیم صهیونیستی از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی برای پاکسازی تونل‌ها و ساختمان‌ها در نوار غزه استفاده می‌کند.

هاآرتص فاش کرد استفاده از فلسطینی‌ها به عنوان سپر انسانی در سراسر غزه با آگاهی افسران ارشد ارتش رژیم صهیونیستی حتی رئیس ستاد ارتش این رژیم صورت می‌گیرد.

هاآرتص درباره نحوه استفاده از فلسطینی‌ها به عنوان سپر انسانی نوشت ارتش رژیم صهیونیستی، غیرنظامیانی که از مناطق مختلف غزه بازداشت کرده بود در خط مقدم نیروهای خود که در جستجوی تونل‌های حماس و ساختمان‌ها هستند، قرار می‌دهد.

به نوشته این رسانه، ارتش رژیم صهیونیستی در برخی عملیات خود از کودکان و افراد سالخورده به‌ عنوان سپر انسانی در نوار غزه استفاده کرده است.

این روزنامه نوشت ارتش رژیم صهیونیستی از بازداشتی‌های فلسطینی به عنوان سپر انسانی به مدت یک هفته استفاده کرده است.

برخی از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی گفتند به آن‌ها ابلاغ شده که جانشان مهم‌تر از جان فلسطینی‌هاست و «بهتر است آن‌ها سپر انسانی شوند و بمیرند».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان