ماهان شبکه ایرانیان

از هلدینگ و شرکت های بزرگ برای سرمایه گذاری در کردستان حمایت می کنیم

بازرس کل کردستان با تاکید بر اینکه مدیران اقتصادی باید طرح توجیهی فنی و بازاریابی و صادرات را تهیه کنند، گفت: از هلدینگ ها و شرکت های بزرگ برای سرمایه گذاری در استان حمایت می کنیم.

از هلدینگ و شرکت های بزرگ برای سرمایه گذاری در کردستان حمایت می کنیم

به گزاش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، عیسی هواسی در نشست با فعالان اقتصادی استان کردستان که به مناسبت روز ملی سازمان بازرسی برگزار شد، یکی از نیازهای استان را اجرای طرح های بر پایه اشتغال عنوان کرد و گفت: در کردستان نیاز به اجرای طرح هایی با سرمایه کمتر و اشتغال بیشتر داریم.

وی اظهار کرد: بانک های استان باید تسهیل گر باشند و هیچ واحد تولیدی فعالی نباید به دلیل مشکل بانکی تعطیل شود و بانک ها هم حق تعطیل کردن این واحدها را ندارند.

بازرس کل کردستان با اشاره به اینکه کردستان دارای ظرفیت های متعددی در حوزه های مختلف است ولی تاکنون به طور کامل و بهینه مورد استفاده قرار نگرفته اند، افزود: اکنون نیاز است این ظرفیت ها بازخوانی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

هواسی با طرح این سوال که با وجود همه ظرفیت ها، چرا استان توسعه پیدا نکرده است، ادامه داد: بی شک اگر از منابع و ظرفیت های استان به درستی استفاده می شد امروز وضعیت آن در شاخص های مذکور اینگونه نبود.

46
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان