ماهان شبکه ایرانیان

ژوله و بحرانی درباره رگ خواب مخاطب عام صحبت می کنند

"گپ‌ و گفت هنری با موضوع «رگ خواب مخاطب عام» با حضور امیر مهدی ژوله و محمد بحرانی در بخش جانبی بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک برگزار می‌شود.

ژوله و بحرانی درباره رگ خواب مخاطب عام صحبت می کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، نشست گفتگو محور با موضوع «رگ خواب مخاطب عام» با حضور امیر مهدی ژوله و محمد بحرانی در روز بیست و پنجم مهر ماه از ساعت 16 الی 19 در محل سالن کوشک باغ هنر برگزار می‌شود.

موضوعات مورد بررسی در این گپ‌وگفت هنری شامل چگونگی خلق کاراکتر در کمدی‌های پر مخاطب، بررسی جنبه‌های مشترک کاراکترهای موفق مجموعه‌های کمدی با کاراکترهای معروف عروسکی، یافتن راهی برای شکل‌گیری همکاری‌های مشترک مابین نویسنده‌های مجموعه‌های کمدی و ایده‌پردازان و نویسندگان نمایشنامه‌ها و فیلمنامه‌های عروسکی می‌شود.

ژوله و بحرانی درباره «رگ خواب مخاطب عام» صحبت می کنند

بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک 26 آذر تا 3 دی 1403 در تهران برگزار خواهد شد. این دوره از جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک در بخش‌های نمایش‌های صحنه‌ای (مخاطب نوجوان و بزرگسال)، نمایش‌های صحنه‌ای (مخاطب خردسال و کودک)، نمایش‌های فضای باز، تئاتر ملل، فراگیر، نمایشنامه‌نویسی، بخش 100 ثانیه‌ای (فضای مجازی)، اختراعات و دستاوردهای تکنیکی برگزار می‌شود. در جشنواره بیستم همچنین نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و انتقال تجربه، جلسات گفت‌وگو با محوریت نقد و بررسی و... برای علاقمندان به نمایش عروسکی برگزار می‌شود.

این جشنواره با شعار #رویای_سفید_دوستی برگزار می‌شود. 

24357

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان