ماهان شبکه ایرانیان

۳۲ هکتار از اراضی ملی در حاجی‌آباد هرمزگان رفع تصرف شد

رییس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف ۳۲ هکتار از اراضی ملی و دولتی در شهرستان حاجی‌آباد این استان خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این زمین‌ها ۳۲۰ میلیارد ریال است که پس از رفع تصرف به بیت المال برگشت داده شد.

32 هکتار از اراضی ملی در حاجی‌آباد هرمزگان رفع تصرف شد

به گزارش خبرآنلاین، مجتبی قهرمانی روز یکشنبه اظهار کرد: این اراضی ملی و دولتی به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد و با هدف احقاق حقوق مردم و مقابله با زمین‌خواری، در این شهرستان رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه اراضی رفع تصرف شده در روستای سید جوذر از توابع شهرستان حاجی آباد قرار دارد، افزود: ارزش تقریبی این زمین ها 320 میلیارد ریال است که پس از رفع تصرف به بیت المال اعاده شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: در اجرای احکام قطعی دادگاه و به دستور دادستان عمومی و انقلاب حاجی آباد، مستحدثات غیرمجاز موجود در این اراضی نیز توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان تخریب شده است.

قهرمانی در ادامه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب و رییس قوه قضاییه در خصوص اهمیت حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: به هیچ قیمتی نباید اراضی ملی و دولتی مورد تصرف و تعرض قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاه‌های متولی برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی، اذعان کرد: مردم نیز باید در راستای دفاع از حقوق خود، نسبت به حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی حساس بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تصرف غیرقانونی مراتب را به نهادهای نظارتی مربوطه اطلاع دهند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان