ابزارها به کمک استایل شخصی می آیند [هفته اخر شهریور]

دوربین‌های هاسلبلاد(Hasselblad True Zoom)مسلماً اینکه اکانت افرادی که عکس آن‌ها لایک و قلب بیشتری دریافت می‌کند متعلق به آن‌هایی است که باجان و دل و از زندگی روزمره‌شان عکس می‌گیرند است را نمی‌توان انکار کرد

 دوربین‌های هاسلبلاد
(Hasselblad True Zoom)
مسلماً اینکه اکانت افرادی که عکس آن‌ها لایک و قلب بیشتری دریافت می‌کند متعلق به آن‌هایی است که باجان و دل و از زندگی روزمره‌شان عکس می‌گیرند است را نمی‌توان انکار کرد. برای این منظور و رساندن محبوبیت بیشتر به عکس‌های مسطحی که شما می‌گیرید شرکت موتورولا (Motorola) به همراه شرکت سوئدی سازنده دوربین‌های هاسلبلاد دست به همکاری زده‌اند.
در مدت کوتاهی، می‌توانید زوم دوربین معمولی گوشی خودتان را به زوم یک دوربین حرفه‌ای برسانید. موتورولا توانسته است با افزودن کیتی (Moto Mod) به بدنه مدل گوشی Z خودش یک زوم اپتیکال تا 10X را به همراه یک فلاشر زنون به عاشقان دوربین و گوشی هدیه دهد.


fashionbeans



چمدان باکسر
(Bugaboo Boxer)
حتی اگر شما پدر نشده باشید احتمالاً در بعضی از جاها حداقل دوست دارید چیزی همانند کالسکه بچه که روی رویز آن را طراحی کرده است داشته باشید و برانید. خوشبختانه در حال حاضر شما به آرزویتان رسیده‌اید و می‌توانید یک کیف سفری کالسکه‌ای داشته باشید. با همان ظرافت روی رویز.
کمپانی هلندی باگوبو (Bugaboo) اعلام کرده است که اولین مجموعه چمدان‌های خودش را تولید کرده است و انطور که معلوم است قرار است روند بازی را عوض کند. سیستمی که در این چمدان‌ها به‌کاررفته است چهارچرخ متحرک و چرخان بوده است، همچنین جای مناسبی برای قرار دادن لپ‌تاپ به‌صورت جداگانه در نظر گرفته‌شده است که در اثر ضربه آسیبی به خود وسایل زده نشود. همچنین این کالسکه بزرگ بر روی 4 شاسی چرخ می‌غلتد.

fashionbeans


کامپیوتر کامپکت Hp
(Pavilion Wave)
امروزه دیگر کامپیوترهای شخصی نیازی به مخفی کردن قسمت‌های بزرگی از آن زیر میز ندارند. امروزه این کامپیوترهای شخصی به‌قدری کوچک‌شده‌اند که سخنرانانی که خودشان را پشت کیس مخفی می‌کردند، دچار مشکل شده‌اند. مخصوصاً اگر شرکت خوبی این کامپیوتر را ساخته باشد ظرافت دوچندان خواهد شد و پنهان شدن دو برابر سخت‌تر.
شرکت HP به‌تازگی نوعی از کامپیوترهای شخصی کوچک‌شده و به‌اصطلاح کامپکت را با عنوان Pavilion Wave وارد بازار کرده است. ساختاری مثلثی جمع‌وجوری که از دور بسیار ساده به نظر می‌رسد. ولی پیچیدگی خاص خودش را در یک پوشش پارچه‌ای حفظ کرده است. این سیستم توانایی تولید صدا در 360 درجه را دارا است. شما در هر اتاق کوچکی هم که باشید می‌توانید با این دست آورد HP یک کامپیوتر شخصی داشته باشید.

fashionbeans


پژو ای اف 01
(Peugeot eF01)
مدت‌ها است که شما هم همانند ما فکر می‌کردید داشتن 6 چرخ بهتر از داشتن 4 چرخ است اما حالا باید به شما بگوییم که داشتن 2 چرخ از همه این موارد بهتر است. باور کنید یا نه، راه‌هایی برای رسیدن به محل کارتان بدون زدن پدال اضافی و خیس عرق شدن و تبدیل‌شدن به یک موجود مچاله شده وجود دارد.
برای اولین بار پژو بر روی دوچرخه‌های تاشوی کار می‌کند که به شما برای رسیدن از مقصد A به مقصد B بدون پا زدن کمک می‌کند. این لطف پژو مدیون باتری‌های لیتیوم-یون ای است که سرعت دوچرخه را به 12 مایل بر ساعت می‌رساند. علاوه بر این ای اف 01 می‌تواند زودتر از مبل خانه شما کوچک شود و تبدیل به‌وسیله حمل‌ونقل کوچک‌تر شود.

fashionbeans


لامبورگینی اوروس 6*6 مفهومی

(Lamborghini Urus 6×6 Concept)
می‌خواهیم تصورات شمارا از عجیب‌ترین ماشینی که تابه‌حال شناخته‌اید و مسلماً شاید همان ماشین زمخت بتمن باشد پاک‌کنیم. درواقع این ماشین مفهومی از لامبورگینی زمخت، وحشی و آینده‌نگرانه‌تر از ماشین بتمن است. می‌توانید این ماشین SUV را به‌زودی در خیابان‌ها هم مشاهده کنید. مراقب باشید با آن برخوردی نداشته باشید.
این ماشین شباهت عجیبی به مرسدس بنز واقعی AMG G دارد. اوروس مسلماً سواری بهتری خواهد داشت. باید منتظر بمانیم تا در سال 2017 بتوانیم مدل واقعی و ساخته‌شده آن را مشاهده کنیم. رنگ مشکلی و سفیدی کم به همراه قرمز دور چرخ‌ها آن راکمی وحشتناک‌تر جلوه داده است.

fashionbeans


شمع
(Whistles x Earl of East)
دیگر فکر داشتن شمع‌هایی با شکل‌های تکراری و عطرهای اسطوخودوسی را که مردانگی شمارا زیر سؤال می‌بردند فراموش کنید. زمانی که برای ایجاد فضای عاشقانه مجبور بودید از این شمع‌های دخترانه استفاده کنید هم به یاد بیاورید. حالا راه‌حلی برای شما داریم: Earl of East. شرکت هاکنی که قبلاً به ساخت شمع‌های بدون قالب و قدیمی مشهور بود حالا دست به تولید شمعی زده است که دارای قالب خاص خودش است. قالبی که مشکی و شیشه‌ای کهربایی برای خودش دارد. فتیله این شمع در داخل شیشه قرارگرفته است.

 

fashionbeans


ردیاب فعالیت مایکل کورس
(Michael Kors Access Activity Tracker)
جهان ابزارهای پوشیدنی چیزهای زیادی به ما یاد داده است ولی اصلی‌ترین آن‌ها این است که همیشه لازم نیست وسیله‌ای که فقط تیک‌تاک می‌کند را به مچ دست خودتان ببندید. وسایل ثبت تحرک و فعالیت یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ تناسب‌اندام و همچنین ردیابی افرادی است که ممکن است در ردیابی ناتوان باشند، هست.
میشل کورس (Michael Kors) خط تولید ابزارهای پوشیدنی و ابزارهای زندگی است که می‌خواهد قوانینی که تاکنون برای این ابزارها بود را عوض کند. این شرکت همراه با ساعت هوشمند ورزشی خودش، یک محصول جدید که یک ردیاب سیلیکونی ساده است را هم به بازار ارائه کرده است. این دستگاه می‌تواند میزان قدم‌های شما، خواب شما و سایر نشانه‌های زیستی شمارا کنترل کند. شما می‌توانید از نشانه گر روی این ابزارک برای نشان دادن قرارهای ملاقات خودتان استفاده کنید و یا آن را به‌وسیله بلوتوث به موبایل خودتان وصل کنید و آهنگ‌ها را کنترل کنید.


fashionbeans

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر