مدل های آرایش صورت کشیده + نکاتی برای آرایش صورت های کشیده

در آرایش صورت کشیده مهم ترین نکته آن است که سعی شود صورت از فرم کشیده بودن خود خارج شود به فرم نرمال و بیضی برسد در این مقاله روش هایی برای گریم صورت کشیده و نکات طلایی در آرایش صورت کشیده آورده شده است

در آرایش صورت کشیده مهم ترین نکته آن است که سعی شود صورت از فرم کشیده بودن خود خارج شود به فرم نرمال و بیضی برسد در این مقاله روش هایی برای گریم صورت کشیده و نکات طلایی در آرایش صورت کشیده آورده شده است

صورت افراد در اشکال و ابعاد متفاوت دیده میشود چهره های گرد ، بیضی ، کشیده و قلبی هر کدام آرایش مخصوص به خود را می خواهند و هدف از این آرایش بیضی و نرمال نشان دادن صورت است. در این مقاله آرایش صورت کشیده به طور کامل با تمام نکات به همراه عکس های مختلف از آرایش چهره آورده شده است.

نکاتی برای آرایش صورت کشیده :

کوتاه تر به نظر رسانده پیشانی:

صورت های کشیده نیاز دارند که کمی کوتاه تر دیده شوند از این رو باید آرایش صورت کشیده به گونه ای باشد که پیشانی را کوتاه تر نشان دهد تا کمی از کشیدگی صورت کم شود برای اینک ار باید بدانید که کرمتان را در مکانی از صورت روشن و در چه مکانی تیره استفاده کنید. در گریم صورت باید به این وجه کنید که میخواهید چه مکانی بیشتر دیده شود و چه مکانی محو باشد مناطقی که نیاز است است نمای بیشتری داشته باشند را کرم روشن بزنید و مناطقی که می خواهید محو باشد را کرم تیره تر. به این ترتیب در آرایش صورت کشیده باید کمی از پیشانی و مقداری از چانه را سایه تیره بزنید.مطابق عکس زیر نقاط صورتی رنگ را کرم تیره بزنید.

آرایش صورت های کشیده

استفاده از رنگ های روشن:

اینکه از رنگ های خیلی روشن استفاده نکنید.



از موهای لخت دوری کنید:

برای صورت های کشیده بهتر است از مدل موهای فر یا موج دار استفاده کنید. موهای لخت صورتتان را باریک تر جلوه میدهد. اگر موهایتان لخت است گونه های و چشم ها را براق تر آرایش کنید تا صورتتان پرتر بنظر برسد.

مدل ابروی مناسب برای صورت های کشیده :

برای انتخاب مدل ابرو باید توجه کنید که ابروهای قوس دار صورت را کشیده تر نشان می دهند برای صورت های کشیده بهتر است از مدل ابرو های صاف و پهن رو به بالا استفاده کنید.

مدل لب ها در آرایش صورت کشیده :

 برای آرایش لب ها، لب پایین را از لب بالا پر رنگ تر کنید و سعی کنید از رنگ های شاد و روشن تر استفاده کنید تا چهرتان را باز کند.

مژه مصنوعی :

استفاده از مژه مصنوعی باعث میشود که صورت پرتر نشان داده شود از این رو استفاده از مژه مصنوعی یرای آرایش صورت کشیده توصیه میشود.

رنگ پنکک مناسب:

برای انتخاب رنگ پنکک سعی کنید از رنگی استفاده کنید که از پوستتان یک یا دو درجه روشن تر باشد. نکته در انتخاب پنکک این است که رنگ هایی که متمایل به صورتی هستند برای آرایش صورت گرد مناسب تر است زیرا از گردی صورت می کاهد.

مدل های آرایش صورت کشیده جدید :

در این بخش مدل های جذاب و متفاوتی از آرایش صورت کشیده برایتان در نظر گرفته شده که میتوانید با مشاهده ی آنها از سبک آریششان بهره بگیرید.

آرایش صورت کشیده آرایش صورت کشیده آرایش صورت کشیده مدل های آرایش شیک برای صورت کشیده مدل های آرایش شیک برای صورت کشیده مدل های جذاب آرایش صورت کشیده مدل آرایش مناسب صورت های کشیده مدل آرایش مناسب صورت های کشیدهمدل آرایش صورت های کشیده مدل آرایش مناسب صورت های کشیده مدل آرایش صورت های کشیده آرایش جذاب صورت کشیده ارایش جذاب صورت کشیده آرایش جذاب صورت کشیده آرایش جذاب صورت کشیده شیک ترین مدل های ارایش صورت کشیده

با جدید ترین مدل های آرایش صورت کشیده آشنا شدید امیدواریم از نکات طلایی استفاده کنید و مطالب این مقاله برایتان مفید واقع شود. در صورت تمایل به مشاهده مطالب و عکس های یبشتر به بخش آرایش صورت مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان