طرز تهیه مارمالاد به با طعم فوق العاده عالی

مارمالاد نوعی فراورده کنسروی است که با استفاده از انواع میوه ها مانند به، کیوی و &#۸۲۳۰; در خانه و یا کارخانه تهیه می گردد. در تهیه مارمالاد ها معمولا از ژلالتین یا دانه به استفاده می شود که به آن حال ژله مانندی می دهد.

طرز تهیه مارمالاد به با طعم فوق العاده عالی

می توان گفت مارمالاد همان مربا است که البته تفاوت های کوچکی دارد ولی در اصل ریشه آن مربا می باشد. معمولا مارمالاد را به عنوان یک فراورده کنسروی در ایران و کشور های دیگر تهیه می کنند و همراه نان برای صبحانه و یا عصرانه آن را میل می نمایند. مارمالاد ها را همراه پنیر، کره و … سرو می نمایند. در این مطلب طرز تهیه مارمالا به با طعمی بی نظیر قرار گرفته است که می توانید به راحتی آن را برای صبحانه و عصرانه آماده کنید.

در تهیه مارمالاد از شکر استفاده می شود که مقدار شیرینی آن به خودتان بستگی دارد، طعم شیرین مورد پسند بعضی افراد نیست و آن ها می توانند از شکر کمتری استفاده کنند و بعضی افراد شیرین بودن را دوست دارند و می توانند از شیرینی بیشتری استفاده کنند. این مقدار شکر قرار گرفته شده در مطلب نه بیش از حد زیاد و نه بیش از حد کم است.

مارمالاد به خوشمزه

مواد لازم

  • به 1 کیلو
  • آب 2 الی 3 پیمانه
  • شکر 2 الی 3 پیمانه
  • آبلیمو تازه 1/2 پیمانه
  • دارچین با هل به مقدار لازم

مارمالاد به با طعمی بی نظیر

طرز تهیه مارمالاد به ساده و خوشمزه ترین روش

ابتدا برای تهیه مارمالاد به باید به سراغ به بروید. پوست به را گرفته و مغز سخت آن را جدا کنید. سپس به دلخواه می توانید آن را خیلی با چاقو خرد کنید و یا با رنده، رنده کنبد این بستگی به سلیقه شما دارد که دوست دارید خرد یا رنده شود. در حین خرد یا رنده کردن دانه های به را دور نندازید و در کاسه ای بریزید تا در مراحل بعد برای تهیه ژله از آن استفاده شود.

در مرحله دوم یک کاسه مناسب بردارید و به را به کاسه اضافه کنید. سپس بر روی به 1/2 پیمانه به را بریزید و مخلوط کنید تا به کاملا به آبلیمو آغشته شود. حالا شکر را بریزید و یک درب مناسب بر روی کاسه قرار دهید و حدود 2 الی 2 ساعت و نیم کنار بگذارید. یک قابلمه مناسب بر روی حرارت قرار دهید و به را همراه شکر و آب به قابلمه بی افزایید.

در ادامه پس از آب انداختن شکر، دانه های به را هم به قابلمه اضافه نمایید و مواد را هم بزنید و تا  وقتی که مارمالاد شما به جوش بیاید صبر کنید. پس از جوش آمدن مارمالاد زیر حرارت را کمتر کنید و 3 ساعت باید بگذارید تا بپزد. در حین پخت مارمالاد باید چندین باری آن را از ته هم بزنید تا ته نگیرد. پس از گذشت مدت زمانی حدود 3 ساعت هل و دارچین را بی افزایید.

زمانی که هل و دارچین را اضافه کردید باید نیم ساعت صب کنید تا کاملا مارمالاد آماده و غلیظ شود. بعد از گذشت 30 دقیقه زیر مارمالاد را خاموش کنید و در شیشه های مورد نظر بریزید. درب شیشه های مورد نظر را ببندید و بعد از خنک شدن آن ها را درون یخچال قرار دهید. نوش جان.

طرز تهیه مارمالاد به خوشمزه

 

می توان از مارمالاد به عنوان صبحانه یا عصرانه استفاده کرد که اتفاقا تهیه آن همانطور که خوانده اید بسیار آسان است. برای مشاهده انواع مارمالاد های خوشمزه بر روی لینک قرار گرفته در مطلب کلیک کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 12 کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان