میز و صندلی ناهار خوری، اسرار خرید خوب از زبان حرفه ای ها!

متخصصان به شما پاسخ می دهند: امروزه میز ناهارخوری یکی از مبلمان جدا نشدنی در دکوراسیون داخلی هر خانه ای است؛ بنابراین انتخاب میز و صندلی با ابعاد و اندازه  استاندارد و قیمت مناسب برای دکوراسیون داخلی منزل بسیار با اهمیت است؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه با میز و صندلی ناهارخوری فاما (پانه سابق) همراه شدیم تا جزییات ابعاد استاندارد، قیمت میز ...

متخصصان به شما پاسخ می دهند: امروزه میز ناهارخوری یکی از مبلمان جدا نشدنی در دکوراسیون داخلی هر خانه ای است؛ بنابراین انتخاب میز و صندلی با ابعاد و اندازه  استاندارد و قیمت مناسب برای دکوراسیون داخلی منزل بسیار با اهمیت است؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه با میز و صندلی ناهارخوری فاما (پانه سابق) همراه شدیم تا جزییات ابعاد استاندارد، قیمت میز و صندلی ناهارخوری و راهنمای خرید آن را با شما در میان بگذاریم تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

ابعاد استاندارد میز ناهار خوری از 2 نفره تا 12 نفره به طور حدودی چقدر است؟

  • میز ناهار خوری دو نفره: ارتفاع 77سانتی متر ؛ طول 70سانتی متر
  • میز ناهارخوری چهار نفره: ارتفاع 77سانتی متر ؛ طول 120 سانتی متر ؛ عرض 76 تا 85 سانتی متر
  • میز ناهار خوری شش نفره: ارتفاع 77سانتی متر ؛ طول 160 سانتی متر ؛ عرض 95 سانتی متر
  • میز ناهار خوری هشت نفره: ارتفاع 77سانتی متر ؛ طول 195 سانتی متر ؛ عرض 95 سانتی متر   
  • میز ناهار خوری دوازده نفره: ارتفاع 77سانتی متر ؛ طول 280 سانتی متر ؛ عرض 100 سانتی متر

آیا امکان سفارش میز و صندلی با ابعادی غیر از ابعاد استاندارد وجود دارد؟

به دلیل اینکه محصولات فاما کاملا براساس الگو و قالب های تعریف شده تولید می شوند، از لحاظ تغییر ابعادی صرفا کوتاه کردن ارتفاع پایه ها مقدور است، البته لازم به ذکر است در صورت ثبت سفارش عمده و تعداد بالا شرکت این امتیاز را به مخاطب می دهد که طبق سفارش پیشنهادی الگوهای ابعادی صفحات میز را تغییر دهد.

در مورد ویژگی های میزهای تبدیلی توضیح مختصری بنویسید.
همچنین بفرمایید این امکان برای میزهای چند نفره وجود دارد و قیمت آن چقدر است؟

مهمترین ویژگی کاربردی میز ناهارخوری تاشو و میزهای تبدیلی این است که در مواقعی که مورد استفاده نیست جمع می شود و فضای کمتری را اشغال می کند، شرکت فاما علاوه بر این مزیت در طراحی ساخت، پایه مرکزی را جایگزین پایه های مدل چهار پایه کرده است که این تغییر باعث جایگزینی بهتر صندلی ها در زیر میز و استفاده راحت تر افراد در استفاده از میز حین استفاده را می دهد.
این امکان برای میزهای 4 به 6 نفره و 6 به 8 نفره مهیا است و قیمت حدودی آن 25.000.000 ریال است.

بهترین صندلی ناهار خوری و یا صندلی اپن از چه جنسی است و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 ویژگی های مهم در ساخت صندلی ناهارخوری پانه شامل موارد ذیل است:

1. استفاده از متریال مرغوب که شامل چوب، رنگ، اسفنج هستند:

  •  چوب استفاده شده در محصولات فاما، چوب راش با درجه A می باشد. دلیل استفاده از این نوع چوب زیبایی، مقاومت در برابر سایش، مقاوم در برابر حشرات و قارچ ها، بافت همگن و درجه سختی مناسب، قابلیت آغشتگی با انواع محلول های حفاظتی و هنگام لمس لطیف به نظر می رسد.
  •  رنگ استفاده شده در محصولات فاما، رنگ پلی اورتان بوده که رنگ پلی اورتان ،رنگ سلولوزی بهبود داده شده است، فرق این دو رنگ در این است که پلی یورتان مقاومت بالاتری در برابر خط و خش و ضربه دارد و موج و بافت چوب را کاملا نشان می دهد و باعث ایجاد سفیدک نمی شود.
  •  اسفنج استفاده شده در محصولات فاما، یورتان است که این نوع اسفنج را به عنوان  اسفنج 30 کیلویی می شناسند، منظور از 30 کیلویی چگالی اسفنج است، هرچقدر چگالی بالاتر باشد در قسمت کف صندلی عمر اسفنج بیشتر خواهد بود.

صندلی شبنم پانه

صندلی شبنم پانه

نامشخص
 صندلی بوم رنگ پانه

صندلی بوم رنگ پانه

نامشخص
تصویر صندلی بوم رنگ بدون دسته پانه

صندلی بوم رنگ بدون دسته پانه

نامشخص

2. استفاده از ماشین آلات NC: ماشین آلات خط تولید شرکت فاما تماما" مکانیزه و NC ایتالیا است که استفاده از این دستگاه ها سرعت و کیفت نولید را بالا می برد.
3. استحکام و دوام بالا: شرکت فاما همانطور که گفته شد برای استحکام و دوام محصولات از چوب راش استفاده می کنند همچنین یکی دیگر عوامل استحکام محصولات استفاده از روش اتصال کام و زبانه است.
4. طراحی: شرکت فاما در بخش طراحی دو موضوع را با کمک تیم مهندسی در نظر گرفته است:

  • زیبایی ظاهری با توجه به سلیقه افراد جامعه
  • رعایت اصول فیزیک و ارگونومی بدن

صندلی صدفی پانه

صندلی صدفی پانه

نامشخص
صندلی لیندا پانه

صندلی لیندا پانه

نامشخص
تصویر صندلی نیلوفر پانه

صندلی نیلوفر پانه

نامشخص

همچنین بفرمایید ابعاد استاندارد صندلی ناهار خوری و صندلی اپن چقدر است؟

  • صندلی ناهار خوری: عرض نشیمن 45 سانتی متر ؛ عمق نشیمن 44 سانتی متر ؛ ارتفاع تا نشیمن 47 ؛ ارتفاع تا تاج 105
  • صندلی اپن: عرض نشیمن 42 سانتی متر ؛ عمق نشیمن 40 سانتی متر ؛ ارتفاع تا نشیمن 66 ؛ ارتفاع تا تاج 101

در مورد ویژگی نیمکت ها توضیح دهید و بفرمایید از نیمکت ها بیشتر برای چه فضایی استفاده می شود ؟

امروزه با توجه به ازدیاد خانه های آپارتمانی و محدود بودن فضای پذیرایی شرکت فاما برای رفع این مهم تصمیم به طراحی نیمکت ناهارخوری گرفت که جزء اولین تولید کننده نیمکت در ایران است. استفاده از نیمکت ها علاوه بر اشغال فضای کمتر تنوع در ترکیب چیدمان را در سِت ناهارخوری ایجاد کرده است. تنوع در تولید مدل های مختلف نیمکت ناهار خوری این امکان را به مخاطب می دهد تا از ترکیب نیمکت های طرح ال برای فضای اتاق پذیرایی که از لحاظ کاربردی هم به عنوان سرویس ناهار خوری و هم به عنوان سِت مبل قابل استفاده می باشد و ترکیب نیمکت های بدون تکیه گاه و یا تکیه گاه چوبی برای فضای آشپزخانه استفاده کنند.

همچنین ابعاد و حدود قیمت نیمکت چقدر است؟

عرض نشیمن 96 الی 160 سانتی متر ؛ عمق نشیمن 40 الی 48سانتی متر ؛ ارتفاع تا نشیمن 40 الی 47 سانتی متر ؛ ارتفاع تا تاج 98 الی 101 سانتی متر
قیمت: 4.500.000 ریال الی 12.000.000 ریال

در صورت سفارش میز و صندلی ناهار خوری از سفارش تا آماده شدن محصول مورد نظر، چه مدت زمان نیاز است به طور حدودی ذکر فرمایید.

مدت زمان آماده شدن میز و صندلی ناهارخوری از سفارش تا تحویل نهایی 7 الی 10 روز است. این پروسه زمانی به دلیل تولید کاملا سفارشی و نداشتن دپو (موجودی در انبار) است، یعنی خط تولید بر اساس سفارش پیش فاکتور شروع به تولید محصولات می نماید.

هزینه سفارش و ساخت میز و صندلی ناهار خوری بر چه اساسی تعیین می شود؟
میانگین هزینه برای یک میز و صندلی ناهارخوری 6 نفره چقدر است؟

شرکت فاما سیاست قیمت گذاری محصولات را براساس تعیین هدف دهک درآمدی افراد جامعه و مدت زمان صرف شده جهت طراحی و ساخت محصولات تعیین می کند.
میانگین قیمت میز ناهارخوری 6 نفره در حدود 3.350.000 الی 5.420.000 تومان است.

آیا برند شما امکان سفارش اینترنتی محصول را برای مشتریان فعال کرده است ؟
اگر چنین است از چه طریق این امکان برای کابران شما فراهم است؟

این روش فروش نیاز به تحقیق، بررسی و برندینگ شدن دارد؛ زیرا افراد برای خرید محصولات چوبی به خصوص میز و صندلی ناهارخوری ترجیح می دهند متریال را لمس کنند و میزان راحتی نشیمن و ارتفاع محصولات را تست نمایند؛ به همین دلیل شرکت فاما این روش از فروش را در برنامه های آتی خود قرار داده است.

شما می توانید برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از این گروه و همچنین دستیابی به اطلاعات تماس شرکت فاما به گروه میز و صندلی ناهارخوری فاما (پانه سابق) در چیدانه مراجعه کنید. 

نویسنده: شرکت فاما ؛ گزارشگر: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان