آسیا عاکف زیباترین مدل محجبه جهان

آسیا عاکف یک وبلاگ نویس، مدل و طراح لباس کویتی است که به عنوان زیباترین مدل محجبه در جهان معرفی شده است. با بیوگرافی آسیا عاکف و تصاویر او همراه مجله خواندنی ها باشید.

آسیا عاکف یک وبلاگ نویس، مدل و طراح لباس کویتی است که به عنوان زیباترین مدل محجبه در جهان معرفی شده است. با بیوگرافی آسیا عاکف و تصاویر او همراه مجله خواندنی ها باشید.

آسیا عاکف

 

بیوگرافی آسیا عاکف

آسیا عاکف در 19 اکتبر سال 1989 در کشور کویت به دنیا آمده است. او در حال حاضر در رشته مدلینک فعالیت دارد. همچنین در حوزه وبلاگ نویسی فعالیت بلند مدتی را در کارنامه خود دارد و نقدهای اجتماعی او در دنیای عرب شناخته شده است. او همراه نقدهای خود تصاویرش را نیز به اشتراک می گذارد.

آسیا عاکف همچنین طراح مد و لباس است و لباس های زنانه را برای چندین شرکت برتر لبنان و اندونزی طراحی می کند. او به عنوان یکی از زیباترین زنان مدل محجبه در جهان محسوب می شود که توانست به عنوان زیباترین مدل در سال 2018 انتخاب شود.

آسیا عاکف

او در سال 2011، با احمد اللبوشی با یک مدل دنیای عرب ازدواج کرد و اکنون صاحب یک فرزند پسر و یک فرزند دختر است. او همچنین در سال 2018، در مسابقه ملکه زیبایی محجبه در اندونزی شرکت کرد و جایزه نفر اول را دریافت کرد.

 

تصاویر آسیا عاکف

آسیا عاکف

آسیا عاکف

آسیا عاکف

آسیا عاکف

آسیا عاکف

آسیا عاکف

آسیا عاکف

آسیا عاکف

آسیا عاکف

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 2
پاسخسهیل | 1397/06/27 - 15:34
این مطلب بیشتر سرکاریه، در ضمن زنانی که توجامعه خودمون میبینیم فکرمیکنن یه تکه پارچه ته سرشون باشه حجاب محسوب میشه ،این آدما عقده خود کم بینی دارن
پاسخفرزاد | 1397/06/26 - 11:00
این واقعان حجابه ؟؟؟؟؟
ارسال نظر
پیشخوان