معرفی هتل بست وسترن دلفی آمستردام ؛ ۴ ستاره

هتلی که امروز آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد، هتل بست وسترن دلفی آمستردام (Best Western Delphi Hotel)، در شهر آمستردام که پایتخت و یکی از شهرهای مهم و البته بسیار زیبای کشور هلند است، می باشد

معرفی هتل بست وسترن دلفی آمستردام ؛ 4 ستاره

هتل بست وسترن دلفی آمستردام ؛ Best Western Delphi Hotel

هتلی که امروز آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد، هتل بست وسترن دلفی آمستردام (Best Western Delphi Hotel)، در شهر آمستردام که پایتخت و یکی از شهرهای مهم و البته بسیار زیبای کشور هلند است، می باشد. این هتل 4 ستاره در شهر آمستردام قرار گرفته است و دسترسی خوبی به مراکز و جاذبه های شهر آمستردام دارد و به صورت کلی دسترسی مناسبی به این شهر دارد. اگر قصد دارید تا در آینده ای نزدیک به آمستردام سفر کنید و بلیط پرواز به سمت این شهر را دارید و می خواهید تا انتخابی خوب و مناسب داشته باشید، در ادامه با ما در الی گشت همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر؛ خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله ی هتل بست وسترن دلفی آمستردام را تا دیدنی های این شهر را به اتفاق یکدیگر؛ معرفی و بررسی نماییم.

هتل بست وسترن دلفی آمستردام

خدمات رفاهی هتل بست وسترن دلفی آمستردام

هتل بست وسترن دلفی آمستردام دارای خدمات پذیرش 24 ساعته است و در هر زمانی که هر مسافری به این هتل مراجعه نمایند، می توانند به آسانی اتاقی که رزرو کرده را، دریافت نماید. پرسنل هتل همگی به زبان های روسی، هلندی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی صحبت می نمایند و مسافران هتل می توانند به این زبان های مختلف و متفاوت با آنان ارتباط برقرار کنند. در هتل رویال زوریخ، مسافرانی که حیوان خانگی دارند، می توانند آن را به همراه خود داشته باشند ولی بهتر است تا در زمان رزرو اتاق خویش این مسئله را اطلاع دهند.

از دیگر خدمات این هتل می توان به سرویس روزانه ی خدمات نظافت اتاق ها، سالن تلویزیون، روزنامه ی صبح، خدمات خشکشویی با هزینه ی اضافی و حمل بار می باشد. در این هتل استعمال دخانیات در فضای عمومی ممنوع است و برای آن فضای مخصوصی تعبیه و طراحی نشده است. همچنین مسافرین این هتل می توانند از خدمات حمل و نقل این هتل استفاده نمایند.

خدمات رفاهی هتل بست وسترن دلفی آمستردام

خدمات بسته بندی بارهای مسافران نیز در این هتل انجام می گیرد. در این هتل در صورت نیاز در هنگام رزرو اتاق، درخواست اتاقی با گاوصندوق کنید. در این هتل می توانید از سرویس خدمات شاتل فرودگاهی و هتل در درون شهر استفاده نمایید.

اگر در مدت زمان اقامتتان از خودروی شخصی استفاده می کنید باید این نکته را بدانید که هتل دارای جایگاه پارک ماشین در نزدیکی خود است و برای استفاده از آن نیازی به رزرو و هماهنگی از قبل با هتل را ندارید. در این هتل، در تمامی فضاهای عمومی و اتاق ها، مسافران امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان را دارند.

برای پذیرش در این هتل ساعت 14 بعد از ظهر و برای خروج، بایدبین ساعت 1 صبح تا ساعت 12 ظهر اتاق را تحویل دهید. تمامی فضاهای عمومی این هتل مجهز به دوربین های مداربسته می باشند. اگر دارای مشکلات فیزیکی هستید باید بدانید که این هتل دارای امکانات مناسب برای افرادی است که مشکلات جسمانی دارند و یا نیاز به مراقبت های مخصوص دارند، می باشد. می توانید هر روز صبح روزنامه ی همان روز را دریافت نمایید.

اتاق

امکانات تفریحی هتل بست وسترن دلفی آمستردام

در این هتل 4 ستاره می توانید از گزینه های تفریحی مختلفی که هتل در اختیار مراجعین و مسافرین خود می گذارد، استفاده نمایید. نوشیدنی های دلنشینی همچون؛ چای، قهوه، شکلات داغ و آب میوه را در این هتل می توانید نوش جان نمایید.

از اسنک های این هتل حتما بچشید و به رستوران های آن بروید. در اطراف شما پر از رستوران های مختلف و با کیفیت است. برای گردش به تراس و یا باغ این هتل مراجعه نمایید. رستورانی که در هتل موجود است دارای منویی بین المللی و هلندی می باشد. در این هتل مرکز زیبایی و سلامت اندام وجود دارد.

به استخر هتل بروید و از آن استفاده کنید. می توانید از هتل دوچرخه اجاره نمایید و به تفریح بپردازید. در این هتل برای مهمانان این امکان نیز وجود دارد که با خرید بلیط، به نمایش های آن بروند.

اتاق های هتل

امکانات اتاق های هتل

تمامی اتاق و سوئیت های هتل بست وسترن دلفی آمستردام دارای طراحی زیبا و راحت و در عین حال راحت و مدرن می باشند. هر کدام از اتاق های این هتل دارای تلویزیون های صفحه تخت و ماهواره ای هستند.

دستگاه تصفیه و تنظیم هوا که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند، تلفن، رادیو، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت ماهوره ای، دستگاه پخش موزیک، سرویس بهداشتی مخصوص، حمام، حوله ی تمیز و در کل امکاناتی مناسب دیگر، از جمله امکانات اتاق های این هتل می باشد.

اتاق های هتل

  • اتاق های استاندارد دابل (Standard Double Room): مساحت این اتاق ها 20 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره است و ظرفیتش برای 2 نفر مناسب است.
  • اتاق های جونیور (junior suite): مساحت این اتاق ها 50 متر است و دارای یک تخت 2 نفره است و یک تخت 1 نفره است و ظرفیتش برای 2 نفر مناسب است.
  • اتاق های سوپریور دابل (Superior Double Room): مساحت این اتاق ها 12 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره ی بزرگ است و ظرفیتش برای 2 نفر مناسب است.
  • سوئیت (suite): مساحت این اتاق ها 35 متر است و دارای 1 تخت 2 نفره است و ظرفیتش برای 2 نفر مناسب است.
امکانات اتاق های هتل

فاصله ی هتل بست وسترن دلفی آمستردامتا جاذبه های آمستردام

  • موزه ملی ریجکس: این موزه 13٫7 کیلومتر دورتر بوده که 35 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • موزه آنه فرانک: این موزه 13٫9 کیلومتر دورتر بوده که 36 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • موزه ونگوگ: این موزه 11٫5 کیلومتر دورتر بوده که 27 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کلیسای غربی: این کلیسای معروف 11٫6 کیلومتر دورتر بوده که 33 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • خانه موزه رامبراند: این خانه 15٫3 کیلومتر دورتر بوده که 25 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کاخ سلطنتی: این کاخ 11٫4 کیلومتر دورتر بوده که 25 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • بِخاین هوف: این منطقه 14٫2 کیلومتر دورتر بوده که 23 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کلیسای قدیمی: این کلیسا 14٫1 کیلومتر دورتر بوده که 35 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • بندر آمستردام: این بندر 15٫3 کیلومتر دورتر بوده که 37 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کلیسای جدید: این کلیسا 15٫3 کیلومتر دورتر بوده که 37 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • خیابان کالفِر و بازار ارزان ‌قیمت: این خیابان 15٫3 کیلومتر دورتر بوده که 37 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • باغ‌ های گیاه‌ شناسی و باغ‌ وحش: این باغ 15٫3 کیلومتر دورتر بوده که 37 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
امکانات تفریحی هتل بست وسترن دلفی آمستردام

موقعیت هتل بست وسترن دلفی آمستردام

می توانید موقعیت مکانی هتل بست وسترن دلفی آمستردام را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

هلند، آمستردام، خیابان آپولولان، شماره ی 101

Apollolaan 101-105, 1077 AN Amsterdam, Hollanda

منبع: booking.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان