شریک واقعی زندگی من چه کسی است؟

پیداکردن شریک مناسب و واقعی برای زندگی، یکی از انتخاب های سخت در زندگی هر فردی خواهد بود. شریک واقعی زندگی کسی است که باید پاسخگوی نواقص، شکاف ها و نیاز های ما باشد که بتواند شادی را برایمان به ارمغان بیاورد.

در عشق هیچ دستور العمل جادویی وجود ندارد. هیچ کدام از ما نمی توانیم فردی را که عاشقش هستیم انتخاب کنیم. این انتخاب فقط زمانی اتفاق می افتد که همیشه تعادل مشخص و عقلانی خود را حفظ کنیم. شناخت خود به خوبی به ما کمک می کند تا شخصیتی را که می تواند ما را خوشحال کند، تشخیص دهیم. ملاک های پیداکردن شریک واقعی زندگی برای هر فردی متفاوت خواهد بود. اما این مسیر تقریبا برای همه افراد اشتراک های زیادی خواهد داشت.

 

شریک واقعی زندگی

 

چه نوع شخصیتی واقعا می تواند من را خوشحال کند؟

ابتدا باید منطق و عینیت را حفظ کنیم. ما نمی توانیم یک عمر برای یافتن فرد کامل و رویایی منتظر بمانیم. جهان پر از افرادی ناقص است که یکدیگر را کامل کرده و در کنار هم با شادی زندگی می کنند. این بدین معنی نیست که در جستجوی فرد کامل نباشید، بلکه یافتن فردی مد نظر است که کسی که نیازهای شما را تکمیل می کند، کسی که شکاف های شما با فضایل او پر خواهد شد. آسان است که درک کنیم که همه ما شایستۀ زندگی هستیم: اما بیایید ببینیم که ابعاد شخصیتی ما چیست؟

 

1. آیا درونگرا هستید؟

مراقبت نظریه هایی که می گویند افراد درونگرا نیاز به شخصیت های برونگرا دارد باشیم. اگر کمی درونگرا و خجالتی هستید، ممکن این است که شخصیت اخلاقی و اجتماعی جسورانه شما را تهدید کند. این انتخاب راحت نخواهد بود. انتخاب کسی که به شدت برونگرا نیست، اما خجالت ما را متعادل می کند، می تواند احترام و آزادی عمل بیشتری را به ما بدهد.

 

2. آیا یک فرد بی قرار، پویا و برونگرا هستید؟

در این موارد، موضوع کمی عجیب و غریب به نظر می رسد. اما همیشه انتخاب کسی است که بتواند در این فعالیت ها و پویایی شرکت کند، مناسب خواهد بود. اگر از آن دسته افرادی هستید که فعالیت های نظیر پیاده روی، بیرون رفتن برای شام، کوهنوردی و ... را دوست دارید، انتخاب یک شریک منفعل منجر به بحث درباره همه این موارد خواهد شد و احتمالا نتیجه ان ماندن در خانه خواهد بود. اگر ما با کسی که دغدغه های مشابه را داشته باشد، همراه شویم، روز به روز راحت تر خواهیم بود.

 

شریک واقعی زندگی

 

3. آیا احساس نا امنی می کنید؟

اگر معمولا خود را به عنوان فردی می شناسید که مشکل تصمیم گیری، به جای پاسخ، اغلب سوالات بیشتری دارد، شروع پروژه ها یا تغییرات برایش دشوار است، در این صورت دنبال فردی سالم و با اعتماد به نفس بگردید که هرگز به غم و افسوس نمی رسد و نمی خواهد که بر دیگران غلبه کند. یک فرد بالغ و جدی می تواند مناسب باشد. کسی که قادر به کاهش ترس شما خواهد بود و مطمئن باشید که افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس را در پی خواهد داشت.

 

4. آیا مداخله گر و کمی خودخواه هستید؟

زنان زیادی هستند که بیشتر از همه به دنبال شریک زندگی هستند بدون اینکه "وابسته" شوند. تقریبا داشتن همزمان یک همدم و عدم تعهد ناسازگار به نظر می رسد. اما زنانی وجود دارند که در پی شریک زندگی خواهند بود که همچنان استقلال، مداخله جویی و خودخواهی آن ها حفظ شود. در این موارد، شخص با شخصیت مشابه، سازگار نخواهد بود. این می تواند رابطه ای شدید اما موقت و غیرمستقیم ایجاد کند. دو شخصیت که دوست دارند در همان زمان کنترل و خودمختاری داشته باشند. آن ها تمایل ندارند به عنوان یک زن و شوهر به هدف برسند. از این رو پیدا کردن یک همدم خانه نشین که آرام و ساده باشد بهترین انتخاب خواهد بود.

 

دنبال کسی باشید که شما را شاد می کند

ما می دانیم که همه چیز مورد بحث بالا به راحتی قابل دسترسی نیست. اما نگران نباشید، مهم نیست که چقدر با شریک خود متفاوت هستید، اما این سه نکته مهم هستند:

  • احترام، شنیدن و تقویت نقاط ضعف را برایتان به ارمغان بیاورد. با شما همزان شخصیت متفاوتشخصی را پیدا کنید که علی رغم داشتن
  •  شریکی را پیدا کنید که هر روز لبخندی به شما هدیه کند. کسی که به شما فکر کند و بگوید"من چیزی بیشتر نمی خواهم، من خوب هستم".
  • دنبال فردی باشید که می توانید با آن زندگی کنید و مشکلات را آسان کند. کسی که خوشبین است و بتواند شما را کاملا متعجب نماید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان