از استیو کارل تا تیموتی چالامت؛تبعات یک زندگی ویران شده

بانی فیلم، گروه سینمای جهان: فلیکس فان گرونینگن فیلم جدید خود به نام «پسر زیبا» را پس از عرضه و درخشش آن در جشنواره تلوراید آمریکا و تورنتو کانادا در اواسط و اواخر شهریورماه آماده نمایش عمومی در آمریکا و اروپا می کند و این در حالی است که موضوع خطیر و حساس این فیلم از دید آکادمی علوم سینمایی و هنرهای تصویری که نهاد اهدا کننده اسکار است، هم یک حسن و ...

از استیو کارل تا تیموتی چالامت؛تبعات یک زندگی ویران شده

بانی فیلم، گروه سینمای جهان: فلیکس فان گرونینگن فیلم جدید خود به نام «پسر زیبا» را پس از عرضه و درخشش آن در جشنواره تلوراید آمریکا و تورنتو کانادا در اواسط و اواخر شهریورماه آماده نمایش عمومی در آمریکا و اروپا می کند و این در حالی است که موضوع خطیر و حساس این فیلم از دید آکادمی علوم سینمایی و هنرهای تصویری که نهاد اهدا کننده اسکار است، هم یک حسن و هم یک ایراد برای فیلم به حساب می آید.
در این فیلم با پدری با بازی استیو کارل مواجه هستیم که نگران فشارهای روحی و لغزش های اخلاقی پسر نوجوانش است اما بهتر از هرکس می داند که زندگی ویران خانوادگی اش و نبود یک وحدت مثبت و فراگیر در خانه در سوق یافتن پسرش به سمت تیرگی ها سهم عمده ای داشته است. تیموتی چالامت جوان که سال پیش هم در فیلم «مرا با نام خودت صدا بزن» سیمایی موفق داشت، اینجا هم با ایفای موفقیت آمیز رل خود جلوه ای ویژه دارد.
منبع: Yahoo. Movies

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان