قدرتمندترین پردازنده موبایل جهان اسنپدراگون ۸۱۵۰ خواهد بود

قدرتمندترین پردازنده موبایل بر اساس نتایج بنچمارک منتشر شده، عنوانی است که به اسنپدراگون ۸۱۵۰ کوالکام تعلق خواهد گرفت.

قدرتمندترین پردازنده موبایل بر اساس نتایج بنچمارک منتشر شده، عنوانی است که به اسنپدراگون 8150 کوالکام تعلق خواهد گرفت.

چیپست اپل A12 Bionic تراشه قدرتمندی است که به نظر می‌رسد عملکردی در حد و اندازه یک دسکتاپ داشته باشد. با این وجود، ممکن است که کوالکام چیزی ارائه دهد که حتی این پردازنده را تحت تاثیر قدرت خود قرار دهد.

قدرتمندترین پردازنده موبایل جهان

بسیاری از گوشی های هوشمند پرچم‌دار اندرویدی در سال 2019 قدرت خود را از پردازنده جدید کوالکام به دست خواهند آورد. بر اساس بنچمارکی که به تازگی منتشر شده، این محصول می‌تواند قدرتمندترین پردازنده موبایلی جهان باشد که تا کنون در هر گوشی هوشمندی استفاده شده است.


بیشتر بخوانید: مشخصات اگزینوس 9820 رسما منتشر شد ؛ پردازنده 8 نانومتری با ضبط ویدیوی 8K


در حالی که انتظار می‌رفت تا تراشه بعدی کوالکام، اسنپدراگون 855 نامگذاری شود، اما بر اساس آخرین اطلاعات، روند نامگذاری این تراشه تغییر کرده و با نام اسنپدراگون 8150 به بازار عرضه خواهد شد.البته مهمتر از این موضوع، قدرت بالای چیپست جدید کوالکام است. با توجه به نتایج بنچمارکی که در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته شده است، اسنپدراگون 8150 با کسب امتیاز 362،292 قویترین چیپست موبایلی جهان خواهد بود.

البته مهمتر از این موضوع، قدرت بالای چیپست جدید کوالکام است. با توجه به نتایج بنچمارکی که در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته شده است، اسنپدراگون 8150 با کسب امتیاز 362،292 قویترین چیپست موبایلی جهان خواهد بود.

در سایت انتوتو، قدرتمندترین گوشی اندرویدی هواوی میت 20 پرو بوده که با وجود پردازنده کایرین 980 امتیاز بالای 309،628  را به دست آورده است. پس از آن، اسنپدراگون 845 که به گلکسی نوت 9 قدرت می‌دهد، با امتیاز 283،248 قرار دارد.

از سوی دیگر پردازنده اپل A12 بایونیک که درون آیفون XS قرار گرفته با امتیاز 352،405 دیده می‌شود. این بالاترین امتیازی است که در حال حاضر برای یک تلفن همراه در رتبه بندی انتوتو دیده می‌شود. اما با وجود چنین امتیازی در بنچمارک انتوتو، این اسنپدراگون 8150 است که با اختلاف قویترین پردازنده موبایل خواهد بود.

منبع منتشر کننده این خبر در ویبو به این نکته نیز اشاره کرده است که اسنپدراگون 8150 با یک هسته با کارایی بالا، سه هسته متوسط و چهار هسته برای انرژی کارآمد، دارای پیکره بندی غیر متعارفی است.

در این زمینه اطلاعات بیشتری به چشم نمی‌خورد. به خاطر داشته باشید که تنها با انتشار یک نتیجه بنچمارک نمی‌توان به نتیجه نهایی رسید، اما با این وجود و با توجه به اطلاعات منتشر شده، اسنپدراگون 8150 می‌تواند قدرتمندترین پردازنده موبایل در تمام گوشی های هوشمند باشد.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

پیشنهاد سردبیر:

.

منبع: techradar

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان