فوتبال جهان؛ یواخیم لو: مقابل هلند قصد اعاده حیثیت داریم/ شاید با ۳ مدافع بازی کنیم

فوتبال جهان - یواخیم لو، تشریفاتی بودن بازی با هلند را دلیلی برای جدی نگرفتن بازی نمی‌داند.

فوتبال جهان؛ یواخیم لو: مقابل هلند قصد اعاده حیثیت داریم/ شاید با 3 مدافع بازی کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو در کنفرانس خبری پیش از آخرین بازی تیمش در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا مقابل هلند، سقوط تثبیت شده به لیگ B این رقابت‌ها را دلیلی برای کم‌انگیزه بودن آلمان در این جدال ندانست.

 سرمربی تیم ملی آلمان در این باره اظهار داشت: اگر مارکو رویس هنوز احساس درد داشته باشد در بازی حضور نخواهد داشت زیرا نمی‌خواهیم هیچ ریسکی انجام دهیم. ممکن استکای هاورتز بازی کند و  شاید هم  با 3 مدافع به میدان برویم. بازیکنانی چون هاورتز، آینده تیم هستند و من از عملکرد او مقابل روسیه شگفت زده شدم.  کیمیش نسبت به سنش خیلی پخته است؛  هم در زمین و هم در خارج از زمین. او همیشه با میل به پیشرفت، رو به جلو حرکت می‌کند.

 لو در ادامه افزود: متاسفم که در بازی با هلند نمی‌توانیم سرنوشتمان را  تغییر دهیم. باید از اتفاقات رخ داده  به درستی درس می‌گیریم. مولر با صد بازی ملی شایسته احترام بسیار زیادی است. او به ندرت مصدوم می‌شود و همیشه تمام توانش را برای تیم ملی گذاشته است. هر چه ما حذف شده‌ایم اما چون این بازی برای هلند مهم است، با تمام توان و به دور از بی‌انگیزگی وارد زمین می‌شویم. قصد اعاده حیثیت داریم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان