چگونه با رپورتاژ آگهی هدفمند تبلیغ کنید

شاید دارای برند و یا کسب و کاری هستید که مایل هستید برای آن شروع به تبلیغات کنید. راه‌های زیادی از تبلیغات در اینترنت وجود دارد و یکی از آن ها نیز رپورتاژ آگهی است.

چگونه با رپورتاژ آگهی هدفمند تبلیغ کنید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، حال اینکه رپورتاژ آگهی چیست و جایگاه آن در کسب و کار اینترنتی چیست، مباحثی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژها در واقع همان تبلیغات هستید اما نکته‌ای که سبب تمایز آنها می‌شود، این است که در ابتدا به چشم یک آگهی تبلیغاتی در دید خواننده به نظر نمی رسند. این نوع آگهی‌ها ابتدا در پوشش یک مقاله کاربردی شروع به ارائه توضیحات می‌کند و به‌صورت از پیش تعیین شده و جهت داری ذهن مشتری را به سمت هدف نویسنده که خرید و یا تبلیغ برند خاصی است هدایت می‌کند. همین نوع از تبلیغات دارای فواید بسیار خوبی است که می ‌تواند به سادگی به شما در تبلیغات صحیح و کارآمد کمک کند.

همچنین رپورتاژ آگهی که به‌صورت یک آگهی عکس‌دار و یا دارای لینک منتشر می‌شود، می‌تواند توجه بیشتری را نیز جلب کند. شما می‌توانید رپورتاژ آگهی را به‌عنوان یک مقاله کامل در نظر بگیرید که می‌تواند تمام نکات مهم و مزایا درباره برند و یا محصول شما را معرفی کند.

مزایای رپورتاژ آگهی

از جمله مهم‌ترین مزیتی که باعث می‌شود افراد به نوشتن این نوع آگهی ها برای برندشان روی بیاورند. تعداد مخاطبین آن است مردم معمولا از خواندن یک آگهی ساده اجتناب می‌کنند و وقت خود را صرف این جور تبلیغات نمی‌کنند. اما رپورتاژ آگهی می‌تواند در لا به لای پست های مربوط به یک سایت خاص قرار بگیرد و در پوشش یک مقاله کاربردی اما هدفمند به تبلیغ بپردازد. به خاطر داشته باشید نکته مهم در این بین این است که توانسته باشید یک عنوان جذاب برای مقاله خود انتخاب کرده و سبب جذب خواننده شوید. همچنین مقاله رپورتاژ آگهی نیز باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد.

همچنین می توانید در بخش مزایا این نوع آگهی هزینه کمتر آن را نیز لحاظ کنید. نسبت به تمام روش‌های تبلیغات که در فضای مجازی وجود دارد، رپورتاژها قیمت‌ها مناسبی دارند که البته می‌توانند با همین هزینه کم بهره وری بیشتری را نیز برای‌تان به‌همراه بیاورند.

با رپورتاژ آگهی شناخته شوید

می توانید با کمک ریپورتاژ شناخته شوید و برند خود را معتبر تر کنید. شما وقتی که بتوانید در سایت های مهم و پربازدید و همچنین سایت های خبری که تعداد مراجعه کنندگان زیادی در روز دارند آگهی رپورتاژ بدهید، می‌توانید برند خود را بیشتر در دید مخاطبان قرار داده و برای خود به آسانی اعتبار کسب کنید.

یکی دیگر از راه هایی که رپورتاژ می تواند به شناخت بیشتر شما کمک نماید سئو سایت می باشد. این نکته را باید به خاطر داشته باشید که اگر لینک سایت شما با یک محتوا خوب در سایتی با رنکینگ بالا در گوگل قرار بگیرد با افزایش بازدید گوگل سایت شما را نیز که لینک آن آورده شده است را نیز افزایش امتیاز می دهد و می توانید در این موتور جستجو بالا بیایید.

همچنین از جمله ویژگی های دیگری که می توانید با یک رپورتاژ آگهی خوب سئو شده بدست بیاورید این است که تا مدت ها در سرچ‌های بالا گوگل خواهید بود و همین امر می‌تواند شما را شناخته‌تر از قبل نماید بدون اینکه آگهی شما حذف شود و یا مدت اعتبار آن تمام شود.

نکات مهم

برای اینکه توانسته باشید یک رپورتاژ خوب بنویسید باید از افراد کاربلد استفاده کنید. استفاده از کلمات کلیدی به همراه تصاویر درست نیز می‌تواند بر میزان اعتبار رپورتاژ آگهی شما بیفزاید و رتبه شما را در گوگل افزایش دهد. همچنین نکته مهم دیگر دائمی بودن آن است که می توانید یک بار هزینه کنید و یک رپورتاژ خوب داشته باشید و برای مدت طولانی با همان بتوانید جذب مشتری کنید.

مزایای رپورتاژ آگهی نسبت به خرید بک لینک در چیست ؟

خیلی از صاحبان کسب و کار های اینترنتی امروزه به دنبال افزایش رتبه خود در گوگل است و برای اینکار اقدام به خرید بک لینک و یا رپورتاژ آگهی می‌کنند. خرید بک لینک نیز مانند خرید رپورتاژ آگهی دارای معایب و مزایایی است که یکی از مهمترین معایب خرید بک لینک نسبت به رپورتاژ اگهی تمدید کردن ماهانه آن است چرا که شما با خرید کردن رپورتاژ آگهی دیگر نیاز به تمدید ماهانه آن ندارید و با یکبار هزینه لینک شما بصورت دائم در وبسایت مبدا درج خواهد شد و هیچگاه حذف نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی نیز تاثیر بسیار مهمی در ذهن بازدید کنندگان و خوانندگان رپورتاژ شما دارد همیشه سعی کنید در هنگام نوشتن رپورتاژ اگهی از کلمات کلیشه ای استفاده ننمایید و همیشه مطالب را به گونه ای بنویسید که بازدید کننده جذب مقاله شما شود و تا انتهای آن مقاله را ملاحظه کنید. همچنین اگر قصد دارید که با رپورتاژ اگهی رتبه خود را در گوگل افزایش دهید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در مقاله رپورتاژ خود از لینک‌های زیاد و اسپم استفاده کنید چرا که گوگل مقاله شما را اسپم به شمار می‌آورد و ارزش کمتری به مقاله شما خواهد داد.

بهتر است در مقاله رپورتاژ خود حداکثر 3 لینک درج نمایید و بیشتر از 1500 کاراکتر نیز محتوا تولید کنید.

تسمینو مجری انحصاری رپورتاژ آگهی در برترین رسانه‌های فارسی

تسمینو به‌عنوان آژانس رسانه ای رپورتاژ آگهی این افتخار را داشته است که تاکنون مجری رپورتاژ اگهی بیش از 100 رسانه فارسی شود و با ارائه دادن مشاوره‌های نوین در این زمینه باعث پیشرفت و افزایش فروش بیش از 500 کسب و کار نوپا شود که باعث افتخار تیم تسمینو است.

اگر قصد دارید در رسانه های فارسی برند خود را به همگان معرفی کنید و رتبه وبسایت خود را در گوگل افزایش دهید به شما پیشنهاد خواهیم کرد، از پکیج های ویژه آژانس رسانه‌ای تسمینو استفاده کنید که دارای مشاوره‌های رایگان در این زمینه است و باعث می‌شود بازخورد بهتری از رپورتاژ آگهی دریافت کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان