آشنایی با شغل های جدید در دنیای فناوری و کسب درآمد عالی

شغل های جدید در دنیای فناوری باعث شده تا عده زیادی از افراد دنیا مشغول به کار و فعالیت شوند. مشاغل جدیدی که در حوزه فناوری شکل گرفته‌اند به پیشبرد فناوری در زندگی کمک بسیار زیادی کرده است

آشنایی با شغل های جدید در دنیای فناوری و کسب درآمد عالی

شغل های جدید در دنیای فناوری باعث شده تا عده زیادی از افراد دنیا مشغول به کار و فعالیت شوند. مشاغل جدیدی که در حوزه فناوری شکل گرفته‌اند به پیشبرد فناوری در زندگی کمک بسیار زیادی کرده است. بسیاری از مشاغلی که در زمینه فناوری‌های دنیای جدید هستند از نظر عوام شناخته نشده‌اند و بعضا مردم فکر می‌کنند که چنین مشاغلی نمی‌تواند درآمدی مشابه یک شغل عادی را برای افراد به همراه داشته باشد. البته این طور نیست. با معرفی شغل‌های پردرآمد در این مقاله با تعدادی از شغل های جدید که ثمره دنیای فناوری هستند، آشنا می‌شوید:

معماری بلاک چین از شغل های جدید دنیای فناوری

کسانی که شیوه طراحی و توسعه سیستم‌های مرتبط با دنیای بلاک چین را می‌دانند در همین مدت اندکی که از حضور این فناوری جدید می‌گذرد، توانسته‌اند به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنند. دنیای ارزهای دیجیتال برای بسیاری از افراد ناشناخته است و به همین خاطر، کسانی که سریع‌تر از بقیه دست به کار شده و به زمینه‌های مختلف مربوط به آن مسلط شده‌اند به سود خوبی از کار کردن در آن دست پیدا می‌کنند. علاوه بر فعالیت در بلاک‌چین، شناخت و آگاهی از شیوه کار کردن با ارزهای دیجیتالی هم راه دیگری برای کسب درآمد است. به کمک شناخت این حوز‌ه‌ها و شغل های جدید تا زمانی که بازار متخصصان هنوز خیلی شلوغ و پرازدحام نشده، می‌توان به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کرد.

شغل های جدید

هک کردن اخلاقی سیستم ها

شاید این شغل های جدید برایتان عجیب و جالب توجه باشد. اما برخی از شرکت‌ها برای این‌که مشکلات امنیتی و حفره‌های موجود در سیستم‌های رایانه‌ای خود را پیدا کنند، اقدام به استخدام اشخاصی می‌کنند که قادر به هک کردن سیستم هستند و در عیب‌یابی سیستم به شرکت کمک می‌کنند. هک اخلاقی هم یکی از شغل های جدید در دنیای فناوری‌ها است. در واقع، هکر‌های اخلاقی قصد منفی از هک کردن ندارند و هدفشان یافتن عیوبی است که می‌تواند به سیستم یک شرکت ضرر بزند. شناسایی مشکلات و رفع آن‌ها بر عهده هکرهای با اخلاق است که البته درآمد خوبی هم بابت آن کسب می‌کنند.

شغل های جدید

بازاریابی اینستاگرامی

روش‌های بازاریابی از طریق اینستاگرام هم بسیار رایج است. تعداد کاربران این شبکه اجتماعی بسیار زیاد و گسترده هستند. به همین خاطر با به کارگیری هوشمندی و استفاده از فنون بازاریابی به سادگی می‌توان از این بستر جدیدی که فناوری ارائه کرده است برای کسب درآمد بهره برد، و با شناخت مشتریان مختلف و تعیین بازار هدفی ویژه برای فروش محصول یا خدمات مختلف پرداخت دنبال کرد. البته به خاطر این‌که کار و فعالیت در سطح اینستاگرام با رقابت سنگینی رو به رو است، برای موفق شدن در این عرصه باید آگاهانه و با تحقیق پیش رفت.

شغل های جدید

ویرایشگر محتوای ویدئویی

این روزها تولید محتوا در بستر فضای مجازی بسیار پررونق شده است.  تولید محتوای ویدئویی و ویرایش آن هم یکی از شغل های جدید است. برای این‌که بتوانید از این ظرفیت تازه هم کسب درآمد کنید، کافی است تخصص کار کردن با نرم‌افزارهای مختلف ویرایش تصویر و ویدئو را یاد بگیرید. بسیاری از شرکت‌ها برای تولید محتوای ویدئویی و قرار دادن آن روی وبسایت خود نیاز به فردی با چنین تخصصی دارند. تولید محتوا در عصر حاضر به یکی از مهم‌ترین شغل های جدید بدل شده که به واسطه آن می‌توان با مشتریان و مخاطبان ارتباط برقرار کرد.

این مطلب را از دست ندهید:  بهترین سخت‌ افزارهای استخراج زدکش در سال 2018 کدامند؟

شغل های جدید

شرکت پیمنت 24 یکی از مجموعه‌های قوی در حوزه ارائه خدمات مالی بین‌المللی است که در زمینه افتتاح حساب‌هایی نظیر حساب پی‌پال، وب‌مانی،افتتاح حساب بانکی بین‌المللی و… به شما خدمات ارزنده‌ای اعطا می‌کند. اگر در زمینه‌های اقتصادی مختلف دارای فعالیت‌های بین‌المللی گسترده‌ای هستید، می‌توانید از خدمات پیمنت 24 در این زمینه بهره ببرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان