حس انتقام جویی عامل انتشار تصاویر خصوصی

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: با طرح شکایت تعداد ۱۵ نفراز شهروندان تحت عنوان توهین و فحاشی و ارسال تصاویر شخصی برای آنان از سوی فردی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی، موضوع تحت پیگیری پلیس قرار گرفت.

حس انتقام جویی عامل انتشار تصاویر خصوصی

حس انتقام جویی عامل انتشار تصاویر خصوصیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: باطرح شکایت تعداد 15 نفراز شهروندان تحت عنوان توهین و فحاشی و ارسال تصاویر شخصی برای آنان از سوی فردی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی، موضوع تحت پیگیری پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: با بررسی پیام ها، مشخص شد متهم با ایجاد یک حساب کاربری جعلی در صفحه اینستاگرامی شبیه سازی شده با صفحات اجتماعی شکات، اقدام به انتتشار تصاویر و نشر اکاذیب علیه آن‌ها کند.

وی بیان کرد: با اقدامات فنی و مهندسی تیم عملیاتی و تحقیقاتی پلیس، متهم شناسایی و در بررسی و حضور شکات معلوم شد، متهم از بستگان شکات بوده و در جهت انتقام جویی از اقوام خود با درست نمودن صفحات اینستاگرامی جعلی، اقدام به توهین وافترا و نشر اکاذیب نسبت به آن‌ها کرده است.

رئیس پلیس فتای تهران گفت: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ایجاد صفحات جعلی و توهین و نشر اکاذیب علیه بستگانش شد متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ایجاد صفحات جعلی و توهین و نشر اکاذیب علیه بستگانش گردیده لیکن با مواجه در برابر ادله دیجیتالی جمع آوری شده، لب به اعتراف باز کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان