مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران مطرح کرد؛

آموزش‌های شهروندی وسیله‌ای برای پرورش احساس تعلق به جامعه

توکلی گفت: موضوعی که امروز کمتر به آن توجه شده انرژی جوانان و نوجوانان است و حال آموزش شهروندی وسیله‌ای برای پرورش احساس تعلق به جامعه است.

آموزش‌های شهروندی وسیله‌ای برای پرورش احساس تعلق به جامعه

آموزش‌های شهروندی وسیله‌ای برای پرورش احساس تعلق به جامعهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی توکلی مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در بیستمین دوره آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس که امروز (یکشنبه 25 آذر ماه) در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: موضوعی که امروز کمتر به آن توجه شده انرژی جوانان و نوجوانان است و حال آموزش شهروندی وسیله‌ای برای پرورش احساس تعلق به جامعه است.

وی در ادامه بیان کرد: در این راستا ما در پی مسئولیت اجتماعی و اخلاقی، کنش گری اجتماعی و ارتقای سطح سواد اجتماعی هستیم که یکی از مکانیزم‌های مهم آن شهرداران مدارس هستند. این الگو مدل کوچکی از مدیریت شهری در پی شخصیت بخشیدن، ارتقای مشارکت و مسئولیت پذیر بودن دانش آموزان در فضای تحت کنترل و هدایت شده مدرسه است.

توکلی با اشاره به اینکه این طرح 20 سال است که برگزار می‌شود، مطرح کرد: در این چند سال این طرح فراز و نشیب‌های مختلفی داشته است که امسال سه ساختار به آن اضافه شد.

وی ادامه داد: ایجاد بانک اطلاعات از شهرداران مدارس جهت تعامل، تجارب و شبکه سازی اجتماعی و انتخاب مشاورین نوجوان برای شهروندان مناطق و شهردار تهران و ایجاد سیستم پایش از رویکرد‌هایی است که امسال به این طرح اضافه شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان