در صد و هفتمین جلسه شورای شهر صورت گرفت؛

رسولی خواستار کاهش متوسط سن مدیران شهرداری شد

عضو شورای شهر تهران گفت: سن مدیران شهرداری تهران باید کاهش یابد.

رسولی خواستار کاهش متوسط سن مدیران شهرداری شد

کاظمی / رسولی خواستار کاهش متوسط سن مدیران شهرداری شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در صد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه متوسط سن مدیران شهرداری تهران باید کاهش یابد، گفت: ضمن حمایت از شهرداری تهران برای افزایش انتصاب جوانان در تصدی پست‌های مدیریتی پیشنهاد می‌کنم این امر در احکام برنامه 5 ساله شهرداری تهران تصویب شود.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه افزایش انتصاب جوانان در تصدی پست‌های مدیریتی و افزایش سهم آنان گفت: بحث‌های زیادی درباره این طرح در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مطرح و تصویب و پیشنهاد شد طرح مذکور در قالب یکی از احکام برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران تصویب شود.

وی با بیان اینکه با اصل زمینه سازی برای توازن نسلی در ساختار مدیریت شهری موافق هستم تا متوسط سن مدیران شهرداری کاهش یابد اظهار کرد: برای این تصمیم می‌توان به کارایی و بالندگی بیشتر در شهرداری امیدوار بود.

رسولی  خاطرنشان کرد: جوان گرایی در ساختار مدیریت شهری امری ضروری و لازم است و از همین جهت در کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورای شهر تهران به این مسئله توجه شده است.

/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان