رامین رضاییان:

برای قهرمانی تیم ملی فوتبال در آسیا هیچ بایدی وجود ندارد!

ملی‎پوش کشورمان گفت: مردم به درستی انتظارشان از تیم ملی بالا است و ما هم همه تلاش‌مان را برای قهرمانی می‌کنیم اما هیچ «باید»ی در این زمینه نیست.

برای قهرمانی تیم ملی فوتبال در آسیا هیچ بایدی وجود ندارد!

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین رضاییان امروز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال که پیش از اعزام به قطر انجام شد، گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد. ما به اردوی قطر می رویم تا از امکاناتی که این کشور برای آمادگی ما فراهم کرده نهایت استفاده را برده و به هماهنگی خوبی برسیم.

وی در پاسخ به این سئوال که باتوجه به نتایج تیم ملی در جام جهانی انتظار قهرمانی از شما در جام ملتها می رود، خاطرنشان کرد: این که مردم انتظارشان از تیم ملی بالاست خیلی خوب است. مردم هم حق دارند این انتظار را داشته باشند اما برای قهرمان شدنِ ما در جام ملتها، هیچ بایدی وجود ندارد. گرچه ما با همین هدف به این تورنمنت می رویم و همه تلاش مان را هم انجام میدهیم اما «باید»ی برای قهرمانی وجود ندارد.

ملی پوش کشورمان در ادامه یادآور شد: تیم ملی ایران در حد قهرمانی آسیا هست اما یکسری اتفاقات در این گونه تورنمنت ها تعیین کننده هستند. بعنوان مثال در جام ملتهای قبلی در استرالیا چه کسی فکرش را می‌کرد که ایران به عراق ببازد؟ ما در حالی مغلوب عراق شدیم که فوتبالی باید 3-4 گل به این تیم می زدیم اما حوادث و اتفاقات فوتبال باعث شد به عراق ببازیم.

رضاییان در خصوص حریفان تدارکاتی تیم ملی در قطر اظهار داشت: در شرایط موجود تیم هایی مثل فلسطین و قطر و لبنان هم حریفان تدارکاتی خوبی هستند. 

این ملی پوش فوتبال گفت: البته ما هم دوست داشتیم با تیم های بزرگتر و قوی تری بازی می کردیم اما شرایط این اجازه را نمی دهد. مثلا مگر ما بدمان می آمد با برزیل بازی کنیم؟ اما تیم های بزرگ پول های زیادی هم می خواهند که نمی توانیم آن را پرداخت کنیم. در شرایط موجود این تیم ها هم حریفان تدارکاتی خوبی برای ما محسوب می شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان