مشترکان برق اردبیل تحت پوشش بیمه حوادث ناشی از انشعاب برق هستند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: براساس توافق انجام شده بین شرکت مادر تخصصی توانیر و بیمه دی تمامی مشترکان برق خانگی و تجاری از اول فروردین تا پایان امسال تحت پوشش بیمه حوادث ناشی از انشعاب برق هستند.

مشترکان برق  اردبیل تحت پوشش بیمه حوادث ناشی از انشعاب برق هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حسن محمدی بیان کرد: تمام مشترکان برق خانگی و تجاری در این استان بیمه بوده و خسارت وارده به آنها پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: این بیمه تمامی مشترکان برق خانگی و تجاری از جمله شهری، روستایی، عشایری، ساکنان و اشخاص ثالث در عرصه و اعیان مشترک یا اختصاصی، مشاعات ساختمان‌ها و واحدهای مسکونی و تجاری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد: طبق این قرارداد بیمه دی مکلف به جبران خسارت‌های مالی و جانی اعم از فوت، نقص عضو و جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از انفجار و آتش‌سوزی جریان برق به مشترکان است.

محمدی گفت: مشترکان خسارت دیدگان در سالجاری می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به آدرس www.aped.ir ، و با انتخاب منوی خدمات مشترکین، لینک سامانه دریافت خسارت مشترکین تجاری و خانگی نسبت به اعلام و ثبت خسارت و یا پیگیری آن اقدام و پس از طی پروسه مربوطه خسارت خود را از بیمه دی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: مشترکان خسارت و زیان دیده همچنین می توانند با مراجعه به شعب بیمه دی در استان و یا سامانه آن به نشانی اینترنتی http://bime.tavanir.org.ir نسبت ثبت درخواست، پیگیری وضعیت و اخذ خسارت اقدام کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان