توصیه لاریجانی برای حل مشکل رانندگان و حمل و نقل کشور

باشگاه خبرنگاران نوشت: لاریجانی گفت: یکی از چالش های بخش حمل و نقل نبود تناسب عرضه و تقاضا در بخش جاده ای است که این امر رانندگان را نگران کرده است.

توصیه لاریجانی برای حل مشکل رانندگان  و حمل و نقل کشور

 علی لاریجانی در مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل تصریح کرد: تشکل های صنفی رانندگان در ماه های گذشته مشکلات این بخش را مطرح کردند که این موارد بررسی شد و می دانیم مشکلات این بخش متعدد است.

وی افزود: بخشی از توسعه کشور بر عهده سیستم حمل و نقل کشور است و کار شما بسیار دشوار است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کشور ما هم بار اصلی بر دوش این بخش است و از کارگاه های کوچک تا بنگاه های بزرگ با حمل و نقل ارتباط دارند و اگر خللی در این بخش به وجود بیاید، مردم با مشکل مواجه می شوند.

لاریجانی اظهار کرد: تعداد رانندگان کامیون و اتوبوس نشان دهنده حجم بالای کار این سازمان است و اشکالاتی در این حوزه در کار است و از وزیر راه می خواهیم در تصمیمات خود از نظرات این تشکل های صنفی استفاده کند و در کشور ما این موضوع هنوز به طور کامل نهادینه نشده تا از تشکلات استفاده شود که این اشکال در آیین نامه رفع شده است.

وی توضیح داد: باید در کنار نماینده دولت، نماینده صنف هم دعوت شود تا نمایندگان حرفهای  تشکلات را بشنوند و بعد نظردهند و با درکنار قرار گرفتن این دو نظر، مشکلات  حل می شود.

وی با بیان اینکه از وزیر می خواهیم از نظر تشکلات در تصمیم گیری ها استفاده کند و توصیه می کنم این کار را دنبال کنید تا زودتر مشکلات بخش حمل و نقل مرتفع شود، گفت:یکی از چالش های بخش حمل و نقل، نبود تناسب عرضه و تقاضا در بخش جاده ای است که این امر رانندگان را نگران کرده است.

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان