کسب مقام برترنخستین رویداد رقابتی دانشجویان کشورآرتاپ توسط تیم پوشانو دانشکده هنر فارسان دانشگاه شهرکرد

تیم پوشانو دانشکده هنر فارسان دانشگاه شهرکرد در نخستین رویداد رقابتی دانشجویان کشور(آرتاپ) مقام برتر را کسب کرد.

کسب مقام برترنخستین رویداد رقابتی دانشجویان کشورآرتاپ توسط تیم پوشانو دانشکده هنر فارسان دانشگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، تیم پوشانو دانشکده هنر فارسان در نخستین  رویداد رقابتی دانشجویان کشور در زمینه کار افرینی هنر وبازار(آرتاپ)   که با مشارکت دانشگاه هنر شیراز و پارک علم و فناوری استان فارس در پارک علم وفناوری شیراز برگزار شد مقام برتر را کسب کرد.

گفتنی است: این آرتاپ با شرکت هفتاد و چهار ایده در مرحله پایانی برگزار شد که تیم پوشانو دانشکده هنر فارسان  موفق به کسب مقام برتر و تسهیلات لازم برای اجرای کار افرینی شد.

اعضای این تیم متشکل از محمد طه هوشیاری، علی استکی، زهرا عابدی و حدیث محمدی بودند که با طرح ایده پرو مجازی (ساخت نرم افزار که با استفاده از قد و وزن و ترسیم فضای سه بعدی افراد مشکل پرو مجازی در خریدآنلاین لباس را حل می کند) موفق به کسب ایده برتر سال 97 شدند.

شایان ذکر است: آرتاپ یک رویداد 3 روزه است که با هدف بسترسازی رشد جامعه دانشجویان و فعالان حوزه‌های هنر و معماری برای تشکیل یک استارتاپ (کسب‌وکار خلاق، موقت، توسعه پذیر و مبتنی بر نوآوری و فناوری) و توانمندسازی آنها جهت ورود به بازار و اشتغال هدفمند، در مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر شیراز طراحی، اجرا و برنامه‌ریزی شده است. آموزش‌های کلیدی، ایده پردازی، مشاوره حرفه‌ای (منتورینگ)، تیم سازی، انجام کار تیمی، داوری و جشن پایانی و فراهم سازی توسعه فعالیت برگزیدگان، بخش‌های مختلف این رویداد را تشکیل می‌دهند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان