تصمیم جدید برای توزیع سهمیه تیراندازی در هند

با تصمیمی که در محل برگزاری جام جهانی تیراندازی در هند گرفته شد، تنها توزیع سهمیه المپیک در راپید فایر مردان منتفی شد.

تصمیم جدید برای توزیع سهمیه تیراندازی در هند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در جلسه‌ای که امروز در محل برگزاری جام جهانی در دهلی نو برگزار شد، توزیع سهمیه المپیک به مسابقات تیراندازی بازگردانده و فقط توزیع سهمیه راپیت فایر مردان به مسابقات آینده موکول شد.

روز گذشته و در جریان افتتاحیه لیسین، رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی اعلام کرد که بر خلاف آنچه قبلاً اعلام شده بود، در مسابقات هند سهمیه المپیک توزیع نخواهد شد.

چندی پیش بر اثر وقوع حمله تروریستی در هند و نسبت دادن آن به پاکستان، به تیراندازان پاکستانی ویزا داده نشد. با توجه به حضور نمایندگان پاکستان در تپانچه 25 متر و برای اینکه شرایط برای کشورها در کسب سهمیه یکسان باشد، سهمیه در این ماده در هند توزیع نمی‌شود.

بر اساس گزارش کمیته بین‌المللی المپیک، فدراسیون جهانی تیراندازی باید پیشنهادی درباره نحوه توزیع دو سهمیه در تپانچه راپید فایر ارائه کند.

فدراسیون‌های عضو در اسرع وقت در مورد توزیع سهمیه‌های بازبینی شده در این رویداد مطلع خواهند شد. علاوه بر این به منظور اجتناب از رخداد وقایع این چنینی فدراسیون جهانی تیراندازی از برپا کنندگان رویدادهای تیراندازی در هند تضمین کتبی از جانب دولت هند جهت اطمینان از عدم وجود هرگونه تبعیض برای شرکت کنندگان را درخواست خواهد کرد.

متن کامل تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک به طور مستقیم به فدراسیون‌های عضو، کمیته سازمان‌دهی و مقامات هندی در حال ارائه شدن است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان