غیب‌پرور:درس مقاومت را از دوران دفاع مقدس یاد بگیریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خدمات لشکر ثارالله بر تارک انقلاب اسلامی می‌درخشد و کسانی که به تاریخ انقلاب اسلامی و بویژه دفاع‌مقدس آشنایی دارند خدمات این لشکر ظفرمند را هیچگاه فراموش نمی‌کنند.

غیب‌پرور:درس مقاومت را از دوران دفاع مقدس یاد بگیریم

به گزارش ایسنا،، سردار"غلامحسین غیب پرور" پیش از ظهر امروز پنجم اسفندماه در یادواره شهدای دانش آموز و دانشجوی کرمان اظهار کرد: لشکر 41 ثارالله جانفشانی‌ها کرد و در عملیات کربلای 5 این لشکر را در اوج دیدیم و عبور آنها از اروند، اروند را خجل کرد. رزمندگان جوان اما باصلابت، جوانمرد و شجاع این لشکر به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی کارستان کردند. کرمانی‌ها باید به حاج قاسم افتخار کنند.

وی با اشاره به شجاعت‌ها و ایثارهای لشکر 41 ثارالله استان کرمان در دوران دفاع‌مقدس، عنوان کرد: در دوران دفاع‌مقدس لشکر 41 ثارالله استان کرمان حدود 25 عملیات انجام داد و در برخی از این عملیات‌ها، سخت‌ترین نقطه‌ها را بچه‌های کرمان عهده‌دار بودند و در عملیات بدر جانفشانی‌های لشکر ثارالله کرمان از یاد نخواهیم برد. وی ادامه داد: 1319 شهید دانش‌آموز و 140 شهید دانشجو از استان کرمان داشته‌ایم و این چیز کمی نیست.

سردار غیب پرور دیانت و معنویات جوانان را دلیل سرافرازی ما در دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد: اتفاقات دوران دفاع مقدس قصه کتابچه نیست بلکه واقعیت آن روز بود. همه ما باید یاد بگیریم که سنگر را رها نکنیم. بچه‌های ما در غرب کشور در سنگر یخ زدند (4 رزمنده کرمانی در زمان جنگ از سرما در سنگر خود یخ زدند) اما سنگر را رها نکردند. غواصان لشکر سرافراز از اروند گذشتند و مردانه پای انقلاب و امامشان ایستادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به دانش آموزان و دانشجویان گفت: از دوران دفاع مقدس درس مقاومت و نهراسیدن یاد بگیرید و در مقابل دشمن سست نشوید. بدانید دشمنان نظام و انقلاب جز به فنا و اضمحلال این انقلاب راضی نیستند. چه کسانی باید این انقلاب را حفظ کنند؟ کسی جز شما جوانان؟.

وی با طرح این سوال که چه کسی را اسوه قرار دهیم و به چه کسی به عنوان الگو نگاه کنیم؟ عنوان کرد: رزمندگان ما همواره به حضرت فاطمه الزهرا (س) افتخار کرده‌اند، حضرت زهرا (س) اقیانوسی از فضائل است اما چیزی که به کار این جلسه می‌آید مقاومت و بصیرت زهرا است؛ حضرت زهرا (س) از حریم ولایت دفاع کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: خدا نکند انسان به خاطر قدرت و ثروت کور شود، کوری ظاهری بشر قابل تحمل است اما با کوری دل چه کند؟ نتیجه این کوری دل گمنام بودن قبر دردانه پیامبر، خانه‌نشینی علی (ع) و واقعه عاشوراست. عاشورا نتیجه بی‌خردی مردمانی ست که حضرت علی (ع) را رها کردند، اما ما نباید رهبر و ولایت را رها کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان