منصوری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از اعزام نیروی کار به خارج از کشور

معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اعزام نیروی کار ایرانی به خارج از کشور توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات از اعزام نیروی کار به خارج از کشور

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی منصوری معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین گشایش دومین نمایشگاه بین المللی کار ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در موضوع اعزام نیروی کار به خارج از کشور باید به این نکته اشاره کرد که این اعزام صورت نمی‌پذیرد، مگر اینکه قراردادی رسمی بین بخش خصوصی و نیروی کار منعقد شود.

وی افزود: اقدامات بخش خصوصی تمام وقت زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود.

معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در کشور‌هایی مانند ترکیه بیش از 1500 نیروی کار ایرانی وجود دارد که دفاتر اشتغال ما نیز همچنان در این کشور‌ها در حال فعالیت هستند.

منصوری در خصوص اشتغال کارجویان ایرانی در خارج از کشور ادامه داد: بسیاری از افراد جویای کار در خارج از کشور نگران بحث امنیت و پایداری اشتغال خود هستند که در این رابطه نقش شرکت‌های اشتغالزایی موجود در خارج از کشور بسیار پر رنگ است.


بیشتر بخوانید: آمادگی وزارت کار برای اعزام جوانان متقاضی کار به خارج از کشور


وی با اشاره به رکود اقتصادی ادامه داد: زمانی که کشور با رکود اقتصادی درگیر است، اولین قسمت‌هایی که ضربه می‌خورند، بخش بنگاه‌های کوچک تولیدی هستند.

معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حالی که کشور با رکود دست و پنجه نرم می‌کند، باید به دیگر مسائلی چون گردشگری و آی تی توجه شود که خوشبختانه در سال‌های اخیر در این امر بسیار موفق بوده‌ایم و مهر تأیید حرف‌های ما 420 هزار اشتغال از 464 هزار اشتغال خالصی است که در سال 97 ایجاد شده است.

اعزام نیروی کار به خارج از کشور تنها با ثبت قرارداد رسمی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان