فوتبال جهان؛جنارو گتوسو: دوست دارم بازیکنان به من اطمینان بدهند/ لاتزیو تیمی تکنیکی و فیزیکی است

فوتبال جهان - جنارو گتوسو نبرد دشواری را برای تیمش در جدال با لاتزیو پیش‌بینی کرد.

فوتبال جهان؛جنارو گتوسو: دوست دارم بازیکنان به من اطمینان بدهند/ لاتزیو تیمی تکنیکی و فیزیکی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لاتزیو در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی  رقابت‌های جام حذفی ایتالیا از یک رقابت دشوار سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال میلان در این باره اظهار داشت: گذشته‌ها، گذشته و ما باید به اتفاقات حال حاضر نگاه کنیم. شرایط در بازی رفت بسیار دشوار بود اما در سال‌های اخیر همیشه مقابل لاتزیو بسیار خوب بازی کرده‌ایم. بازی با تساوی بدون گل آغاز می‌شود و امیدوارم بتوانیم موفق شویم زیرا رفتن به فینال برای ما بسیار مهم است.

 او در ادامه تاکید کرد: برای صعود به یک عملکرد فوق العاده نیاز داریم و نباید اشتباه کنیم. 57 تا 60 هزار تماشاگر به استادیوم خواهند آمد و این یک موضوع مهم و اساسی است. لاتزیو  موقعیت زیادی خلق می‌کند و هم تیمی فیزیکی است و هم تکنیکی. ما باید همه کار انجام دهیم تا دروازه خودمان را بسته نگه داریم اما رسیدن به این هدف دشوار خواهد بود. من و  اینزاگی سال‌های زیادی است که همدیگر را می شناسیم. باید فقط به اتفاقات درون زمین فکر کنیم و پس از آن قوی ترین تیم برنده می‌شود.در نیمه اول دیدار مقابل پارما  با هیجان و شدت کمی بازی کردیم و این نمایش مورد علاقه من نبود. دوست دارم بازیکنانی داشته باشم که بتوانند به من اطمینان کافی را بدهند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان