سرمربی سپیدرود رشت:

محکوم به برد در بازی فردا هستیم/ چمن مصنوعی علت مصدومیت بازیکنان

رشت- سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه در بازی فردا برابر فولاد خوزستان محکوم به برد هستیم، گفت: متاسفانه استفاده مداوم از چمن مصنوعی سبب مصدومیت بازیکنان ما شده است.

محکوم به برد در بازی فردا هستیم/ چمن مصنوعی علت مصدومیت بازیکنان

به گزارش خبرنگار مهر، نادر دست‌نشان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، بیان کرد: تیم فولاد دارای بازیکنان با کیفیت و یک تیم منسجم است.

وی با اشاره به اینکه این دیدار همانند دیدارهای گذشته برایمان دارای سختی‌های خاص است، افزود: با توجه به تمام شرایط ما محکوم به پیروزی در برابر یک تیم خوب خوزستانی هستیم.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه تیم فولاد خوزستان در تمامی خطوط دارای قوت است، گفت: «شیمبا» مهاجم این تیم بازیکن مؤثری است.

دست نشان استفاده دائمی از چمن مصنوعی را دلیل مصدومیت زیاد بازیکنان این تیم دانست و ادامه داد: تا زمانی که بر روی چمن مصنوعی تمرین و بازی می‌کنیم باید انتظار مصدومیت‌ها را داشته باشیم و این یک مشکل اساسی و ریشه‌ای است.

وی با اشاره به بازیکنان مصدوم تیم سپیدرود رشت، افزود: امیر منصوریان و علی عباسی و بیات مصدومان سپیدرود هستند.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه پیگیری و حضور هواداران همواره نقطه قوت و امید این تیم است، گفت: امیدواریم با حضور هواداران در بازی فردا نتیجه لازم را به دست آوریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان