مهارت آموزی یک هزار سرباز در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اجرای طرح سرباز مهارت در چهارمحال و بختیاری، گفت: در سال جاری یک هزار سرباز مشمول طرح مهارت آموزی می شوند.

مهارت آموزی یک هزار سرباز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،حمید کریمی  در آئین اختتامیه دوره نخست طرح مهارت آموزی سربازان در این استان، اظهار داشت: پیرو تفاهم‌نامه‌های میان ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ورزش و جوانان مقرر شد طرح مهارت‌آموزی سربازان به منظور توانمند سازی این قشر از جوانان در بحث اشتغال، کارآفرینی و مهارت های زندگی
در 5 استان چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، اصفهان، مازندان و آذربایجان شرقی اجرا شود که در قالب این طرح تعداد یک هزار سرباز از آموزش های لازم در این استان برخوردار خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه تا کنون در دوره نخست این طرح 250 سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی استان مشمول این طرح شدند، تصریح کرد: به افرادی که این آموزش‌ها را پشت سر می‌گذارند گواهی‌نامه معتبر اعطا می شود.
کریمی منابع انسانی را ثروت و سرمایه اصلی هر جامعه ‌ای دانست و گفت: آینده جامعه در گرو تامین سرمایه انسانی بوده و بدین ترتیب باید آموزش را مقدمه ای برای پیشرفت و کارایی یک جامعه در نظر داشت.
وی ادامه داد: اجرای این طرح و برگزاری دوره‌های آموزشی مذکورنیز منجر به مهارت‌آموزی سربازان و توانمند سازی این قشر از جوانان در بحث اشتغال، کارآفرینی و مهارت های زندگی است.
گفتنی است اولین دوره‌ آموزشی این طرح از طریق اداره کل ورزش وجوانان استان با اعتبار 150 میلیون تومان به جهاد دانشگاهی واگذار ودر قالب 80 ساعت و در دو بخش «آموزش‌ مهارت‌های عمومی» و «آموزش مهارت‌های زندگی» به پایان خواهد رسید.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان