به روزرسانی اطلاعات سامانه خدمات الکترونیک پردیس تا پایان خرداد

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از به‌روزسانی اطلاعات سامانه خدمات الکترونیک شرکت عمران این شهر تا پایان ماه جاری خبر داد.

به روزرسانی اطلاعات سامانه خدمات الکترونیک پردیس تا پایان خرداد

مهدی هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: از طریق سامانه خدمات الکترونیک شرکت عمران شهر جدید پردیس با آدرس اینترنتی www.pardis.city  روزانه 600 تا 700 نفر می‌توانند نسبت به تعیین وقت مراجعه حضوری اقدام کنند. پیش تر بازه زمانی مورد نظر برای این کار یکماه بود اما برخی متقاضیان با وجود گرفتن وقت، بدون اطلاع آنرا کنسل می‌کردند که باعث می‌شد بسیاری از متقاضیان نتوانند برای پیگیری امورات خود در این رابطه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل بازه تعیین وقت را به یک هفته محدود کردیم. بر این اساس از ساعت 24 روز جمعه سیستم وقت دهی فعال شده و متقاضیان می‌توانند برای روزهای شنبه تا چهارشنبه نسبت به گرفتن وقت اقدام کنند.

وی همچنین درباره عدم به روزرسانی اطلاعات  سامانه خدمات الکترونیک شرکت عمران پردیس، گفت: دیتای ما با دیتای بانک مسکن مغاریت‌هایی را دارد که در حال برطرف کردن آن هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که امیدواریم تا آخر ماه جاری این مشکل برطرف شود، افزود: مهم‌ترین کارکرد سامانه www.pardis.city  اطلاع‌رسانی و سهولت در نوبت‌دهی برای متقاضیان است، مبنای اطلاعات متقاضیان نیز سامانه کشوری mehr.mrud.ir است که متقاضیان می‌توانند با وارد کردن کد ملی، شماره شناسنامه و کد پیگیری اطلاعات صحیح خود را مشاهده کنند.

 

 

 

متقاضیان مسکن مهر چند گزینه برای انتخاب شامل "فرآیند انجام کار شما"، "نامه‌های شما"، "پیامک‌های شما"، "درخواست‌های مراجعه حضوری"، "تماس الکترونیک با شرکت" و "درخواست‌ها" دارند. حال این‌که برخی از این گزینه‌ها عملا در لحظه تنطیم این خبر دچار اختلال شده‌اند.

به‌عنوان مثال در گزینه "دریافت نوبت مراجعه" متقاضی پس از طی چند مرحله با اِرور (ERROR) سامانه مواجه می‌شود. از سوی دیگر اطلاعات برخی متقاضیان در سامانه مذکور هنوز به روز‌رسانی نشده و دلیل این اختلال هنوز مشخص نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان