از هوتن شکیبا و نوید محمدزاده تا شبنم مقدمی؛

تئاتری‌هایی که در سینما ستاره شدند

برنامه «سلام صبح بخیر» امروز با حضور کوروش نریمانی به مرور کارنامه بازیگرانی پرداخت که سال‌ها خاک صحنه خورده‌اند و حالا ستاره‌های سینما هستند.

تئاتری‌هایی که در سینما ستاره شدند

به گزارش سینماپرس، محمد صابری در میز سینمای برنامه «سلام صبح بخیر» میزبان کوروش نریمانی بود تا مروری بر حضور بازیگران تئاتری داشته باشند که حالا در سینما می‌درخشند.

نریمانی در ابتدا گفت: از حضور موفق بچه‌های نسل ما و قدری بعدتر از ما در سینما خوشحالم. این حضور موفق خیلی هم تصادفی نیست. سینما و تئاتر علی‌رغم اینکه در بخش فنی از هم سوا هستند اما ماهیت نزدیکی به یکدیگر دارند، به ویژه سینمای قصه‌گو که برای بیننده جذاب است، تئاتر بهترین آبشخور برای سینما بوده است.

وی افزود: نوید محمدزاده، هوتن شکیبا و بهرام افشاری دوستان نزدیک یکدیگر و دوستان من هستند و از صمیم قلب خوشحالم که تا به حال درخشیده‌اند. از نزدیک شاهد تلاش و صبوری اینها بوده و کارهای نوید محمدزاده را هم دنبال کرده‌ام او خیلی پرانرژی و عاشق تئاترو سینما است. کار را خوب می‌فهمد با تمام وجودش در خدمت کار است با همه انرژی روی صحنه و قطعا مقابل دوربین می‌رود.

این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر تاکید کرد: تماشاگر سینمارو شاید فکر کند این دوستان تازه وارد عرصه شده‌اند اما من کارهای نوید را از سال‌ها پیش دنبال کرده‌ام. او واقعا خاک صحنه خورده، مرارت کشیده، تا به حال ندیده‌ام او کسل باشد چندباری پیش آمد در کارهای من بازی کند و هر بار همکاری شکل نگرفته است اما همدیگر را می‌شناسیم.

در ادامه کارنامه شبنم مقدمی توسط صابری مرور شد و کارگردان «جن‌گیر» گفت: او از دوستان قدیمی در تئاتر است و در یک سریال که نویسنده آن بودم همکاری داشتیم. او یکی از بااخلاق‌ترین و نجیب‌ترین بازیگران و بسیار حساس و عاطفی است و دلی و قلبی جلو می‌رود. موفقیت‌های این دوستان تصادفی نیست و آنها تصادفی ماندگار نشده‌اند.

پس از مرور کارنامه کاری هوتن شکیبا، نویسنده یکی از اپیزودهای «پایتخت» درباره بازیگر محبوب سریال «لیسانسه ها» اظهار کرد: هوتن یکی از عزیزترین بازیگرانی است که با او کار کردم. خوشحالم این شانس را داشتم جزو اولین کارگردان‌هایی بودم که با او آن هم در عرصه کمدی همکاری کردم. اولین بار او را وقتی فارغ‌التحصیل شده بود دیدم. آن زمان من تدریس می‌کردم و جالب اینکه او را بیشتر از کسانی که واحد داشتند در دانشگاه می‌دیدم و او نمی توانست از فضا و دانشگاه دل بکند.  

نریمانی یادآور شد: بعدها سیامک صفری هم او را دیده بود و به من می‌گفت کوروش یک بازیگر عالی پیدا کرده‌ام، گفتم اسمش هوتن شکیبا نیست؟ هوتن در چندین نمایش من بازی کرد و همکاری‌های خوبی با هم داشتیم.

برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی کاوه امیری جاوید شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت 7 تا 9:30 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان