نصیری خبر داد؛

جمع آوری ۱۵۲ میلیارد تومان کمک‌های غیر نقدی برای سیل زدگان

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از جمع آوری ۱۵۲ میلیارد تومان کمک‌های غیر نقدی برای سیل زدگان خبر داد.

جمع آوری 152 میلیارد تومان کمک‌های غیر نقدی برای سیل زدگان

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در نشست خبری که امروز (یکشنبه بیست و سوم تیرماه) با عنوان سیل مهربانی با حضور جمعی از ورزشکاران و هنرمندان برگزار شد، اظهار کرد: از دوم فروردین ماه سال جاری تا کنون یک رکوردی درخصوص جلب مشارکت‌های مردمی برای کمک به سیل زدگان با کمک و حضور سرمایه‌های اجتماعی ایجاد شد و تا به امروز 200 میلیارد تومان کمک نقدی به حساب جمعیت هلال احمر واریز شده است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های اجتماعی در این راه از جمعیت هلال احمر حمایت کردند، افزود: 152 میلیارد تومان مجموع کمک‌های غیر نقدی برای سیل زدگان اخیر بود.

نصیری بیان کرد: در این دوره میزان مشارکت‌های نقدی در مقایسه با کمک‌های غیر نقدی افزایش پیدا کرد که در فدراسیون و صلیب سرخ این شاخص از اعتماد بیشتر است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه 10 هزار بسته لوازم خانگی برای سیل زدگان تهیه شده است، گفت: در منطقه لرستان دیروز 2 هزار بسته‌ لوازم خانگی شامل 5 قلم در میان سیل زدگان توزیع شد.

نصیری با بیان اینکه اولویت اول برای توزیع لوازم خانگی افرادی بودند که دچار حادثه شده بودند، گفت: جمعیت هلال احمر خدمت رسان افرادی است که در زمینه لوازم خانگی منزل در سیل اخیر دچار مشکل شده‌اند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: بعد از زلزله کرمانشاه اتفاقاتی افتاد که با عنایت الهی و گروه‌های مرجع این بار این مسئله و کمک‌ها تمرکز پیدا کرد.

نصیری تصریح کرد: تا پایان مراحل بازسازی منازل سیل زدگان در کنار آن‌ها هستیم و بعد از آن گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در اختیار قرار خواهیم داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان