سرپرست شبکه مطرح کرد؛

نگاهمان محتوامحور خواهد شد

حسن ملکی سرپرست شبکه «جام‌جم» با اشاره به وعده مدیران صداوسیما برای حمایت‌های ارزی و ریالی بر برنامه‌ریزی این شبکه برای تولید مستندهای مرتبط با ایرانیان خارج از کشور تأکید کرد.

نگاهمان محتوامحور خواهد شد

به گزارش سینماپرس، حسن ملکی که بیش از یک ماه است عهده‌دار سرپرستی شبکه جهانی «جام جم» شده است، درباره رویکردهایی که قرار است در این شبکه دنبال شود، به مهر گفت: یکی از رویکردهای ما در شبکه جام جم این است که نگاهمان محتوامحور خواهد شد و سعی خواهیم داشت هرچه بیشتر ایرانیان خارج از کشور دیده و شنیده شوند.

وی ادامه داد: ایرانیان خارج از کشور که حدود 6 میلیون نفر هستند بعلاوه 75 میلیون فارسی زبان در دیگر کشورها، بیننده شبکه جهانی جام جم هستند و این گروه حتماً در آینده به اشکال مختلف در برنامه‌های ما سهیم خواهند شد.

ملکی درباره تولید و راه‌اندازی برنامه‌های گفتگومحور، در این شبکه عنوان کرد: تلاش می‌کنیم برنامه‌ها را تا حد امکان برای ایرانیان خارج از کشور به صورت زنده پخش کنیم تا آن‌ها کشورشان را به صورت زنده و آنلاین تماشا کنند. از طرف دیگر تلاش می‌کنیم از شهرهای مختلف، از طبیعت و مکان‌های دیدنی و از محله‌هایی که ایرانیان خارج از کشور احتمالاً در آن مناطق بزرگ شده‌اند، تصاویری پخش کنیم چون شاید نسل اول و دوم و نسل‌هایی که این مناطق را ندیده‌اند دوست داشته باشند از زادگاه پدربزرگ و مادربزرگ‌هایشان اطلاعات بیشتری داشته باشند.

سرپرست شبکه جهانی «جام جم» اضافه کرد: علاوه‌بر برنامه‌هایی که داریم، باکس‌هایی زنده به موضوعات مرتبط با حوزه‌های اقتصادی و سیاسی نیز اختصاص می‌دهیم تا اطلاع رسانی که وظیفه اصلی ماست هم انجام شود.

وی درباره تولید مستند و سریال در این شبکه نیز گفت: فعلاً قرار نیست سریال تولید شود ولی در حوزه مستند تلاش داریم کارهایی مرتبط با ایرانیان خارج از کشور به تولید برسانیم. با وعده‌هایی که ریاست سازمان و مرتضی میرباقری معاون سازمان داده‌اند امیدواریم به صورت ریالی و ارزی حمایت شویم تا بتوانیم برنامه‌سازان خود را به خارج از کشور اعزام کنیم و این تولیدات به سرانجام برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان