تازه نفس‌ها نیز حریف مرد عنکبوتی در گیشه نمی‌شوند

«مرد عنکبوتی» محصول مشترک مارول و کمپانی سونی، فیلم‌های سینمایی «خزیدن» و «استوبر» را در آمار فروش هفتگی شکست می‌دهد.

تازه نفس‌ها نیز حریف مرد عنکبوتی در گیشه نمی‌شوند

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی» در روز جمعه 13.4 میلیون دلار فروش داشت و پیش بینی می‌شود تا آخر هفته دوم اکرانش، مبلغی در حدود 43 تا 45 میلیون دلار فروش کند که در این صورت فروش داخلی این فیلم به 275 میلیون دلار با در اختیار داشتن 4634 سینما خواهد رسید و «داستان اسباب بازی 4»، «خزیدن» و «استوبر» را پشت سر می گذارد.

پیش بینی می‌شود در فروش‌های روز یکشنبه «مرد عنکبوتی»، بیست و سومین فیلم از دنیای مارول، 44 میلیون دلار دیگر به دست آورد و رکورد سری قبلی خود با نام «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» را بزند.

داستان «اسباب بازی 4» انیمیشن جدید دیزنی که چهار هفته از اکران آن می‌گذرد پیش بینی می‌شود، با 21 میلیون دلار در رتبه دوم قرار بگیرد. فیلم سینمایی جدید کمپانی پارامونت، با نام «خزیدن» از 3 هزار و صد سالن سینمایی که در اختیار داشت تنها 4.3 میلیون دلار فروش داشته  و پیش بینی می‌شود تا آخر هفته خود را به 10 الی 11 میلیون دلار برساند؛ این فیلم داستان یک پدر و دختر را روایت می‌کند که پس از یک حادثه طوفان، خانه آن‌ها توسط تمساح‌ها احاطه شده است.

فیلم کمدی «استوبر» نیز روز جمعه از سه هزار سالن سینما، 3 میلیون دلار فروش کرد که بسیار مبلغ نا امید کننده‌ای است. پیش بینی‌های باکس آفیس نشان می‌دهد این فیلم تا آخر هفته، خود را به هشت میلیون دلار می‌رساند. امتیازات این دو فیلم از نگاه سایت راتن تومیتو به ترتیب 88 در صد و 45 درصد است.

فیلم سینمایی «وداع» به کارگردانی لولو ونگ، که در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش گذاشته شد، تاکنون امتیاز 100 را از میان 80 رای دریافت کرده و پیش بینی می‌شود در رتبه پنجم گیشه فروش این هفته قرار گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان