‌سرمربی دختران تنیس روی میز: از جایگاه خود در آسیا دفاع می‌کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم دختران نوجوان تنیس روی میز گفت: ما سال گذشته نتایج قابل قبولی را در مسابقات قهرمانی آسیا بدست آوردیم. بنابران تمام تلاش خود را برای دفاع از جایگاه سال گذشته، خواهیم کرد.

‌سرمربی دختران تنیس روی میز: از جایگاه خود در آسیا دفاع می‌کنیم

«نسیم رنجبر» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دختران برگزار شد. در این مرحله برنامه‌هایی برای به اوج رساندن آمادگی جسمانی از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان خود ارائه کردیم و آنها اکنون در شرایط خوبی هستند.

وی افزود: تلاش ما بر این است که تا زمان اعزام به مسابقات آسیایی، بازیکنان به بهترین حالت خود برسند. همچنین سه دوره اردو برای آمادگی ورزشکاران خود در نظر گرفتیم. اولویت ما در این اردوها بر این است که بازیکنان به بالاترین سطح دست یابند.

سرمربی تیم دختران نوجوان تنیس روی میز بیان کرد: بازی‌های تدارکاتی برای بازیکنان در نظر گرفتیم که می‌تواند چالش خوبی برای آنها باشد.

وی ادامه داد: تاکنون برای اعزام‌ها مشکلی نداشتیم. اما به دلیل مشکلات اقتصادی این اعزام‌ها کمتر شده است. مجبوریم شرایط را در نظر بگیریم و تابع فدراسیون هستیم.

رنجبر یادآور شد: گرچه بازیکنان ما در رقابت‌های بین‌المللی کمتری حضور داشته اند اما در مسابقات آسیایی شرکت خواهند کرد. 2 نفر از بازیکنان ما به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند. ما سال گذشته نتایج قابل قبولی را در این بازی‌ها کسب کردیم بنابران تمام تلاش خود را برای دفاع از جایگاه سال گذشته در آسیا، خواهیم کرد.

پیش از این تیم نوجوانان دختر تنیس روی میز در مسابقاتت قهرمانی آسیا جزو هشت تیم این رقابت‌ها قرار گرفت. آنها پس از باخت در برابر چین، مقام پنجم مشترک را بدست آورد.

اردوی تیم ملی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان دختران تنیس روی میز از 6 تیر آغاز و 17 تیر پایان یافت.

مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی و رقابت‌های نوجوانان و جوانان آسیا در بلغارستان برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان