ایکاردی چطور می‌تواند در کنار رونالدو بازی کند؟

لوکا تونی معتقد است راهی وجود دارد که از طریق آن یوونتوس می‌تواند ایکاردی را به خدمت گرفته و از او در کنار رونالدو استفاده کند.

ایکاردی چطور می‌تواند در کنار رونالدو بازی کند؟

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال یوونتوس در بازار نقل و انتقالاتی تابستان بارها سوژه رسانه‎ها شد و مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر، به این تیم نسبت داده شد. اما تیم تورینی تصمیمی برای به خدمت گرفتن این بازیکن ندارد، چون به نظر کادر فنی این تیم بازی کردن ایکاردی و رونالدو در کنار هم مشکلاتی دارد.

لوکا تونی، مهاجم اسبق بیانکونری اما در گفتگو با روزنامه توتواسپورت، روزنامه هواداری یووه، پیشنهاداتی دارد که آن‌ها را مطرح کرده و مدعی شده یووه می‎تواند از این دو بازیکن در کنار یکدیگر استفاده کند.

تونی در این باره این چنین گفته است: رونالدو و ایکاردی دو بازیکن تمام کننده هستند. کریستیانو رونالدو یک قهرمان است و مائورو مهاجم فوق‌العاده‎‌ای است که هنوز جای پیشرفت زیادی دارد. چون رونالدو می‎تواند باعث برد هر تیمی شود نباید به او کارهای زیادی را سپرد. شاید اگر ایکاردی در کنار او بازی کند بتواند کمی کار را برای او و تیم آسان‌تر کرده و به موفقیت تیم کمک کند. در نهایت همه چیز به سری بستگی دارد، اما من معتقدم رونالدو و ایکاردی می‌توانند در یک سیستم 2-1-3-4 در کنار هم بازی کنند و در این سیستم بهتر است رمسی به عنوان شماره 10 پشت سر این دو بازیکن باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان