خرید و فروش بازیکنان؛

مصائب زیدان در رئال مادرید/ تیمی که به یک رهبر نیاز دارد

زین‌‎الدین زیدان در شروع دوباره کارش با رئال مادرید با مشکلاتی رو به رو است که باید هرچه سریع‌تر آن‌ها را برطرف کند.

مصائب زیدان در رئال مادرید/ تیمی که به یک رهبر نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، زین‌الدین زیدان بعد از ترک تیم فوتبال رئال مادرید دوباره به این تیم بازگشت و حالا باید برنامه‎ریزی کند تا مشکلات این تیم را یک به یک برطرف کند. مطمئناً یکی از بیشترین احتیاجاتی که رئال مادرید دارد این است که زیدان برایش رهبر باشد. در درجه دوم اهمیت است که خرید و فروش بازیکن و مسائل تاکتیکی اهمیت پیدا می‌کند.

اما زیدان باید مسائل مختلفی را رسیدگی کند. یکی از این مسائل مربوط به خرید و فروش بازیکنان است. بازیکنانی مانند مارکوس یورنته، متیو کوواچیچ، سرخیو رگولون، مارتین اودگارد و تئو هرناندس رفته‌اند و بازیکنان دیگری هم مانند خسوس وایخو، ناچو و لوکاس واسکز هستند که باید بروند.

موضوع دیگر که باید رسیدگی شود موضوع گرت بیل است. زیدان به وضوح اعلام کرده که او در برنامه‎هایش جایی ندارد و از طرفی هنوز خریداری که حاضر شود مبلغ مناسب و مورد نیاز رئال را بپردازد پیدا نشده است.

از طرفی پل پوگبا بازیکنی است که مد نظر رئال مادرید است. زیدان مدت‎هاست که او را در تیمش می‌خواهد، اما منچستریونایتد هم همه تلاشش را برای نگه داشتن این بازیکن می‌کند.

موضوع دیگری که باید به آن رسیدگی شود سیستم بازی رئال مادرید است. ادن هازارد و لوکا یوویچ بازیکنانی هستند که تا اینجای کار به ترکیب رئال اضافه شدند و باید دید زیدان چه سیستمی را در نظر دارد تا به بهترین شکل از این بازیکنان بازی بگیرد.

در کنار رسیدگی به همه این مسائل سرمربی فرانسوی همچنین باید به آمادگی فیزیکی و تمرینات پیش‌فصل هم رسیدگی کند. او همچنین باید مشخص کند دروازه‏‎بان اصلی این تیم چه کسی خواهد بود، تایبوت کورتوا یا کیلور ناواس.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان