احداث بازارچه مرزی سازان پاوه در دستور کار است

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار پاوه گفت: احداث بازارچه مرزی سازان این شهرستان، در دستور کار استانداری کرمانشاه قرار دارد.

احداث بازارچه مرزی سازان پاوه در دستور کار است

به گزارش ایرنا، پرویز ایده پور در آئین استقبال و رونمایی از قرآن‌های مرمت شده روستای «دودان پاوه» با اشاره به انجام امکان سنجی زیرساخت‌های بازارچه مرزی سازان، اظهار کرد: باید موانع و مشکلاتی که بر سر راه است حل کنیم تا شرایط برای ایجاد اشتغال پایدار فراهم شود.
وی خواستار روی آوردن جوانان روستای دودان و بخش باینگان به ایجاد کسب و کارهای تولیدی شد و تاکید کرد: بزرگترین راهکار مقابله با بیکاری و فقر ایجاد کارهای تولیدی و تولید سرمایه است.
ایده پور خاطرنشان کرد: دولت در جهت ایجاد فضای کسب و کار و رونق تولید تسهیلات خوبی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.
فرماندار پاوه در ادامه با اشاره به نیازها و درخواستهای روستای دودان از دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: تاکنون بیش از 30 بار بصورت رسمی و غیررسمی از این روستا بازدید به عمل آمده که یکی از مهمترین مشکلات آن عدم گازرسانی است.
او تصریح کرد: 2 سال پیش برای گازرسانی تا شهر نودشه، 28 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت ولی تا روستای دودان با توجه به وضعیت فعلی تورم، حداقل 15 میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی نیاز است که در حال پیگیری تأمین اعتبار هستیم.
وی از پیگیری پروژه آبرسانی و اجرای طرح هادی روستای دودان خبر داد و اظهار داشت: مبلغ یک میلیارد تومان برای عملیاتی کردن پروژه‌های روستا مصوب شده که تاکنون 50 درصد آن تخصیص یافته است.
رئیس شورای اداری پاوه در ادامه ضمن قدردانی از سازمان میراث فرهنگی برای مرمت قرآن‌های تاریخی روستای دودان، گفت: فرصت توسعه گردشگری طبیعی در منطقه فراهم است که باید مورد مطالعه بیشتر قرار گیرد.
وی در خاتمه از مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه خواست،؛ ساماندهی بوم گردی‌ها و خانه‌های مسافر پاوه برای ارائه خدمات قابل توجه به مسافران و گردشگران را در دستور کار قرار دهد.
7447/8066

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان