چرا تور یوآل آنتالیا برای همه مناسب نیست؟

چرا تور یوآل آنتالیا برای همه مناسب نیست؟

بیش از 20 میلیون نفر سالانه به آنتالیا سفر می کنند و بیشتر آنان در هتل های یوآل اقامت دارند. هر سال مسافران زیادی به سواحل گرم و درخشان ترکیه رفته و رکورد جدیدی از تعداد گردشگر بخوص در شهر آنتالیا به جا می گذارند. در این مطلب با الی گشت همراه شوید تا به شما بگوییم چرا مسافران زیادی تور یوآل آنتالیا را انتخاب می کنند اصلا تور و هتل یو آل چیست؟ در این هتل ها به شما چه خدماتی ارائه می شود و بهترین زمان برای این سفر کی است؟ حتی خواهیم دید چرا همه نباید هتل های یو آل را انتخاب کنند. سپس تفاوت هزینه های هتل یوآل با BB را بررسی می کنیم.خرید تور یوآل آنتالیا برای بیشتر افراد ارزان ترین و آسان ترین راه سفر است اما هستند گروهی که با انتخاب هتل های یو آل پول خودشان را دور می ریزند و خرج سفرشان شاید دوبرابر شود. در ادامه به شما می گوییم کدام تور برایتان مناسب است و چگونه می توانید ارزان ترین و بهترین سفر به آنتالیا را داشته باشید.

هتل یو آل چیست؟

اول باید بگوییم که اصلا چیزی به نام هتل یو آل نداریم، این هتل ها هستند که خدمات Uall‌ دارند. هتل های آل و یوآل امکانات کامل و خدمات رفاهی بسیار متنوعی دارند و معمولا آن قدری سرگرم کننده هستند که اصلا دلتان نمی خواهد (نیازی هم ندارید) که از هتل خارج شوید. بیشتر هتل های یوآل در شهرهای ساحلی و نزدیک به دریا ساخته می شوند.در این مجموعه های لوکس تمامی وعده های غذای، انواع میان وعده، نوشیدنی و خوراکی های خوشمزه رایگان سرو می شود. بسیاری از آن ها علاوه بر محوطه های وسیع و لوکس دارای امکاناتی مثل استخر سرپوشیده و روباز، باشگاه بدنسازی، ساحل اختصاصی، پارک آبی و .. هستند.آن ها حتی برنامه هایی مانند ورزش های گروهی، آموزش آشپزی، کلاب کودکان همراه با مربی، و … هم دارند و گاهی حتی ممکن است در اقامت یک هفته ای فرصت نکنید تمامی برنامه های هتل را تماشا کنید.هتل های آل یا یوآل تفاوت هایی هم با هم دارند که برای دانستن آن و کسب اطلاعات کامل تر درباره خدماتشان پیشنهاد می کنیم نگاهی هم به مطلب فرق هتل all با uall بیاندازید.

بهترین هتل های یوآل آنتالیا

به خاطر تعداد بالای گردشگران شهر پر از هتل است که بسیاریشان خدمات یو آل ارائه می دهند و انتخاب بهترین‌ هایشان با توجه به کلاس های قیمتی متفاوت کمی سلیقه ای است. در ادامه 5 مورد از بهترین هتل های 5 ستاره یوآل آنتالیا به انتخاب خود گردشگران را معرفی می کنیم.

1-هتل آکرا

هتل آکرا در مرکز شهر قرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی در کنار دریای مدیترانه و رو به کوه های توروس است. چندین رستوران، استخر فضای باز چهار فصل، خدمات سلامتی،‌ فروشگاه، زمین بازی تنیس و … جزو خدمات آن است.

2- گراند پرستیژ هتل اند سپا

هتلی 5 ستاره گراند پرستیژ در میان باغ، جنگل و ساحل اختصاصی خودش که تمامی سرگرمی های ممکن مثل زمین تنیس، زمین گلف، پارک آبی، میز بیلیارد، امکان اسب سواری، دی جی، موسیقی زنده،‌ انواع ورزش های آبی و … را برای مهمانانش فراهم کرده است.

3- هتل سی لایف فمیلی ریزورت

سی لایف فمیلی ریزورت برای هر یک از اعضای خانواده با سلیقه ها و سن های متفاوت سرگرمی در نظر گرفته، از امکانات غواصی با تجهیزات بگیر تا کلاب مخصوص شادی کودکان. چندین رستوان، استخر، اسنک بار و میان وعده هم از خوشمزه های آن هستند.

سوییت سی ویو هتل های یوآل لارا4- ماردان پالاس

هتل ماردان پالاس یکی از بزرگ ترین استخرهای روباز اروپا را دارد و به جز بوفه های غذا 8 رستوران از مهمانان سفارش می گیرند. در صورت رزرو هنگام ورود به هتل غذا خوردن در برخی از آن ها هم رایگان خواهد بود و باید حتما با پذیرش هماهنگ کنید. لیست فهرست خدمات و امکانات آن تمامی ندارد و می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق هتل ماردان پالاس را ببینید.

5- واو توپکاپی پالاس

این مجموعه در بهار سال 2019 کاملا بازسازی شده و کاملا مدرن است. شب ها در آمفی تئاتر مجموعه اجراهای زنده باشکوه با حضور هنرمندان معروف برگذار می شود و البته در قسمت دیگری هم دی جی موسیقی پخش می کند. امکانات رفاهی، سرگرمی و ساحلی هتل واو هم یک لیست بلند بالاست که می توانید آن ها را در صفحه هتل واو توپکاپی پالاس مشاهده کنید.آن چه از هتل های یو آل ترکیه معرفی کردیم تنها بخش کوچکی از آن ها بود. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقایسه خدمات و اطلاع از قیمت ها در تاریخ سفرتان هتل های آنتالیا را ببینید. 

چرا با تور به هتل های یو آل آنتالیا نرویم؟

تور و هتل های یوآل کار را حسابی آسان می کنند و بهترین امکانات رفاهی را هم برای شما فراهم می سازند، اما گاهی برخی افراد هدف های متفاوتی از سفر دارند. اما کی نباید به هتل های یو آل برویم؟
  • اگر قصد بازدید از تمامی جاذبه ها و گردش در خیابان های شهر را دارید.
  • اگر می خواهید رستوران های مختلف را امتحان کنید.
  • اگر قصد رفتن به شهرهای اطراف و سفرها یک روزه را دارید.
  • اگر یک جا ماندن و دراز کشیدن زیر آفتاب گرم کنار دریا حوصله تان را سر می برد.
  • اگر سفر کاریست و زمان زیادی را خارج از هتل سپری می کنید.
در کل می توان گفت اگر به هر دلیلی می خواهید زمان زیادی را خارج از هتل سپری کنید و فرصت استفاده کردن از خدمات کامل و شبانه روزی هتلتان را ندارید منطقی نیست که برای هتل یو آل هزینه کنید و بهتر است هتلی ارزان قیمت و با امکانات حداقلی را انتخاب کنید و چنین هتلی را برای گذراندن تعطیلات رویایی کنار بگذارید.

مقایسه هزینه هتل های یوآل و معمولی

قیمت کلی هتل ها بسته به فصل و تاریخی که برای سفر انتخاب می کنید (و تغییرات قیمت ارز) بسیار متفاوت است. در کل هتل های آل و یو آل به خاطر خدمات کاملشان گران تر از سایر هتل ها هستند ولی این بدان معنی نیست که در صورت انتخابشان سفرتان گران تر تمام خواهد شد.در یک هتل معمولی پس از خوردن صبحانه از اتاق خارج می شوید و تا شب ممکن است تنها برای یک استراحت کوتاه به آن جا برگردید اما در هتل های یو آل تمام زمانتان را در همان محوطه سپری می کنید و به ندرت از هتل خارج می شوید پس می توان گفت دیگر هیچ هزینه ای نخواهید داشت.هزینه های رفت و آمد، کرایه تاکسی، هزینه خورد و خوراک، هزینه های ورود به مجتمع های تفریحی، پارک های آبی، هزینه استفاده از ساحل یا یک لیوان نوشیدنی خنک در کنار آب همه از فهرست تان خط می خورد و می توان گفت دیگر نیاز به پرداخت هیچ پولی نخواهید داشت.اگر تورهای یوآل آنتالیا یا دیگر شهرهای ساحلی الی گشت را خریداری کنید که دیگر سفرتان رایگان خواهد شد. ترانسفر فرودگاهی شما بر عهده شرکت است و از آن جا که به هر حال باید گشتی هم در شهر بزنید این کار بصورت متنوع و بسته به تور شما برایتان انجام خواهد شد و در صورتی که نخواهید خرید کنید ارزان ترین سفر را خواهید رفت.

پارک آبی هتل های یو آل آنتالیابهترین زمان سفر به آنتالیا

اگر تا به این جا تصمیم خودتان برای سفر به آنتالیا را گرفتید و می دانید که چه هتلی می خواهید بروید باید زمانش را هم مشخص کنید. هوای شهر در اردیبهشت ماه معتدل و دلپذیر است و گردشگران کمی دارد اما خبری از آفتاب داغ و ساحل طلایی نیست و نمی توانید در دریا شنا کنید.با فرا رسیدن خرداد ماه کم کم هوا گرم تر می شود و البته قیمت ها هم بالا می روند و این روند تا اوایل شهریور و سرد شدن هوا ادمه دارد.پاییز هم مانند بهار هوای شهر مطبوع است ولی همواره خبری از آن شور و حال تابستانی و تفریحات ساحلی نیست به همین خاطر هم قیمت هتل ها کاهش می یابد.زمستان های آن هم بسیار سرد است و کمتر گردشگری به آنتالیا یا سایر شهرهای ساحلی سفر می کند.بهترین هتل های آنتالیا، افتالیا اوشن
  • آیا هتل های یوآل برای همه مناسب هستند؟
خیر
  • آیا انتخاب هتل های یوآل باعث گران شدن سفر می شود؟
با توجه به این که در سفر هیچ خرج دیگری ندارید لزوما اینگونه نیست و گاهی سفرتان ارزان تر هم می شود.
  • کی هتل یوآل برویم؟
زمانی که می خواهیم تعطیلاتی رویایی و در کمال آرامش را به دور از دغدغه سپری کنیم و حوصله گشت و گذار در شهر را نداریم.در این مطلب مزایا و معایب تور یو آل آنتالیا (یا هر شهر ساحلی دیگری) را بررسی کردیم تا ببینید با توجه به سلیقه و هدفتان چه هتلی برای شما مناسب تر است. اگر تصمیمتان را گرفتید می توانید برای رزور تور آنتالیا به وبسایت الی گشت مراجعه کرده و با خیال راحت خریدتان را انجام دهید.اگر تا به حال به هتل های یوآل آنتالیا سفر کرده‌اید تجربیاتتان را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.                
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان