فروشنده لوازم سرقتی خودرو در فضای مجازی بازداشت شد

رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران از دستگیری شاگرد مغازه‌ای که اموال مغازه صاحبکارش را سرقت و در سایت‌های فضای مجازی می‌فروخت، خبر داد.

فروشنده لوازم سرقتی خودرو در فضای مجازی بازداشت شد

فروشنده لوازم سرقتی خودرو در فضای مجازی بازداشت شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ خلیل لطفی رئیس کلانتری 123 نیاوران بیان داشت: با شکایت مالک فروشگاه لوازم یدکی خودرو در محله شهرک لاله مبنی بر اینکه کارگر مغازه اش لوازم موجود در فروشگاهش را سرقت و فروخته است، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و ماموران عملیات این کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با حضور تیم عملیات کلانتری در محل فروشگاه تحقیقات پلیسی آغاز و در تحقیقات انجام شده مشخص شد که خبر صحت دارد.


بیشتر بخوانید: فروش ارز دیجیتال بهانه‌ای برای کلاهبرداری از کاربران تلگرام


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه شاگرد مغازه که برای خرید به بیرون از مغازه رفته بود، هنگام مراجعه توسط ماموران دستگیر شد، ادامه داد: متهم در ابتدا منکر سرقت‌های ارتکابی شد و برای تحقیقات تکمیل به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ لطفی عنوان کرد: متهم در کلانتری اظهار داشت: برای اینکه پول بیشتری به دست بیاورم لوازم موجود در فروشگاه را از قبیل: شمع، سنسور اکسیژن، لنت خودروی پراید، لنت خودروی رانا و لنت خودرو‌های دیگر را سرقت می‌کردم و در سایت‌های اینرنتی کالا با قیمت پایین‌تر می‌فروختم؛ بنابراین گزارش، متهم که 24 ساله می‌باشد، پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان