مدیران لرستان از شکایت از خبرنگاران منع شدند

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: هیچ مدیری در استان حق ندارد از خبرنگاری به جهت انتقات سازنده از دستگاهش به مراجع قضایی شکایت کند.

مدیران لرستان از شکایت  از خبرنگاران منع شدند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمود ثمینی دقایقی پیش و در شورای اطلاع رسانی استان در این رابطه گفت: رویکرد ما تعامل با مطبوعات در راستای کمک به توسعه استان است و پیگیری ایراد و یا انتقاد به عملکرد ادارات استان توسط مدیر بایستی از کانال شورای اطلاع رسانی بگذرد .

تاکید بر عدم شکایت از خبرنگاران توسط مدیران

وی افزود: در این رابطه هیچ مدیری حق مراجعه به دستگاه قضایی و شکایت علیه خبرنگار ندارد.

رییس شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه پیگیری تهمت ،توهین و افترا  و نسبت دادن دروغ به ادارات را حق مدیران است اظهار داشت: اصحاب رسانه باید در تحلیل هایشان نهایت دقت را بکار ببرند چرا که اگر در مطالب علیه نهادی که شامل تهمت و توهین علنی باشد پیگیری آن حق مدیر است و می بایستی این دسته مطالب به اثبات برسند .

محمود ثمینی تصریح کرد: شورای اطلاع رسانی بایستی در تولید محتوای درست و بیان واقعیات عملکردهای ادارات وظیفه خود را به نحو احسن انجام نماید تا هم مردم در جریان امور قرار گیرند و هم اصحاب رسانه دچار سردرگمی نخواهند شد.

شایعه پراکنان باید پاسخگو باشند

ثمیتی با اشاره به برخی افراد که دنبال موضوعاتی خاص و شایعه پراکنی هستند بیان کرد: تکلیف این دسته از افراد روشن است و بایستی اگر در محاکم، دعاویی بر علیه آنها مطرح می شود پاسخگو باشند.

معاون استاندار لرستان در ادامه گفت: لرستان با داشتن مردم بزرگوار،نخبگان و منابع عظیم و فرهیختگان ، حیف است که وقت استان را تلف کنیم و به توسعه لرستان توجه نشود معتقدیم توسعه بدون همفکری و هم اندیشی محقق نخواهد شد.

نقد منصفانه در جهت کمک به مدیران و توسعه استان است

وی عنوان کرد: نقد منصفانه در جهت کمک به مدیران و توسعه استان است بنابراین جای نگرانی نیست و همه ما مدیران موظفیم اگر شبهاتی در موضوعی از استان وجود دارد در شورای اطلاع رسانی به نحو شفاف اطلاع رسانی و شفاف سازی نماییم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از مطبوعات و مدیران استان خواست با تعامل باهم در راستای انسجام  و همکاری  بیش از گذشته به سامان دهی اطلاع رسانی به  افکار عمومی و توسعه استان بیشر از قبل توجه گردد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان