ارشدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان یک اولویت اصلی برای تعالی بنیان خانواده است

سخنگوی پیشین امور زنان نهاد ریاست جمهوری گفت: ورود قوه قضاییه به مقوله صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت، یک اولویت اصلی برای تعالی بنیان خانواده است.

لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان یک اولویت اصلی برای تعالی بنیان خانواده است

ملایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان یک اولویت اصلی برای تعالی بنیان خانواده استریم ارشدی سخنگوی پیشین امور زنان نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ارسال لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت از سوی قوه قضاییه به دولت، اظهار کرد: ورود قوه قضاییه به مقوله صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت، یک اولویت اصلی و اجتناب‌ناپذیر برای تعالی بنیان خانواده و شخصیت بانوان کشور است.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه گرچه در گذشته هم نسبت به مقوله حفظ کرامت بانوان کشور لایحه‌هایی را تهیه کرده بود، اما در همان زمان‌ها هم به نظر می‌رسید که آن اقدامات کافی نباشند، گفت: لایحه اخیر صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت، آنقدر جامع است که آن خلا‌های پیشین را پر کرده است.

سخنگوی پیشین امور زنان نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه صیانت، کرامت و امنیت بانوان در برابر خشونت زمانی که برگرفته از اصول مبین دین اسلام باشد، با «تعالی بنیان خانواده» رابطه‌ای مستقیم دارد، گفت: ما می‌توانیم در زمینه تکریم بنیان خانواده الگویی برای سایر کشور‌های مسلمان باشیم.

ارشدی در پایان گفت: ورود قوه قضاییه به زمینه صیانت، کرامت و امنیت بانوان در برابر خشونت، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان