دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان:

مادران و همسران شهدا نمونه‌های عملیاتی بصیرت هستند

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: مادران و همسران شهدا با عملکرد به موقع در مواقع نیاز، نمونه های عملیاتی بصیرت هستند.

مادران و همسران شهدا نمونه‌های عملیاتی بصیرت هستند

به گزارش ایسنا، طوبی کرمانی در اجلاسیه بانوان کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی اظهار کرد: امروز جهان استکبار به این نتیجه رسیده که بهترین شیوه مدیریت و تربیت، مدل‌سازی و الگوسازی است. نظام استکباری امروز با شگردهای مختلف برای جوان ایرانی الگو تعریف می کند و جوانان شب در شبکه‌های اجتماعی موضوعی را مشاهده و فردا همان را رفتار می کند.

وی افزود: دنیا برای آیندگان ما برنامه‌ریزی دقیق کرده و تمام توان خود را به کار گرفته است.

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان بیان کرد: امروز همه سیاست‌گذاران غربی توان خود را بر روی بازیگران، هنرمندان، نویسندگان و ورزشکاران گذاشته اند و قصد دارند از این روش برای انسان‌ها و بخصوص کشورهایی همچون ایران، الگوهایی را تعریف کنند.

کرمانی تصریح کرد: زنان انقلاب اسلامی با الگوبرداری از فاطمه زهرا(س) امروز به عنوان الگوهای برتر نسل جدید شناخته شده اند چراکه حماسه های بزرگی در طول این 40 سال آفریده‌اند.

وی بازخوانی حدیث ولایت را برای نسل جوان امروز یک ضرورت دانست و گفت: اسلام بر پایه‌های نماز، روزه، حج و ولایت بنا شده و اینها کلیدی دارند که نامش ولایت است و اگر ولایت نباشد هیچ چیز معنی ندارد.

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان اضافه کرد: مادران شهدا با حماسه‌هایی که خلق کردند راه حضرت زینب(س)  را احیاء کردند. دشمن امروز از همه طریق می‌خواهد مجاهدت‌های اهل بیت(ع) را زیر سوال ببرد و در این راستا دنبال شبهه انگیزی است البته دشمن در طول این چهل سال کارهای بزرگی برای فراموشی اهل بیت(س) انجام داده ولی با یک محرم و صفر همه توطئه‌ها نقش بر آب شد.

کرمانی ادامه داد: مادران و همسران شهدا با عملکرد به موقع در مواقع نیاز، نمونه‌های عملیاتی بصیرت هستند.

وی اضافه کرد: از صدر اسلام تاکنون هرچه خسارت رخ داده نتیجه بی‌بصیرت ها بوده و این مهم باید برای ما درس عبرت باشد. در این چهل سال انقلاب با گرگ‌ها، شیرها و موریانه‌های زیادی روبرو بودیم و درافتادیم ولی توانستیم در مقابل همه آنها مقتدرانه ایستادگی کنیم.

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: موریانه‌های داخلی برخی اوقات ضربه‌های بیشتری به ارزش های انقلاب زده‌اند که باید در این زمینه آگاه تر باشیم. دشمنان خارجی هم در طول این چهل سال با براه انداختن 8 سال جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی، امنیتی و فتنه‌های مختلف و امروز هم جنگ افتصادی نتوانسته‌اند موفق شوند. امروز به برکت هوشمندی‌های مقام معظم رهبری به نقطه‌ای رسیده‌ایم که دشمن جرئت تجاوز در هیچ نقطه‌ای را ندارد.

وی اظهار کرد:  امروز مقابله با جنگ نرم باید با بصیرت و هوشمندی همراه باشد چراکه این جنگ به مراتب سخت‌تر از گذشته است. اگر دشمن تاکنون نتوانسته ضربه مهلکی به نظام اسلامی وارد کند به خاطر این است که مادران و همسران شهدا و رزمندگان شیرمردانی تربیت کرده‌اند که در برابر توطئه‌ها ایستادگی می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان