ترامپ کشورهای اروپا را تهدید کرد؛ رها سازی داعشی ها

تهران- ایرنا- رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه گفت: اگر فرانسه، آلمان و کشورهای دیگر اتباع اسیر شده داعشی خود را پس نگیرند، آنان را در مرزهای کشورهای اروپایی آزاد خواهم کرد.

ترامپ کشورهای اروپا را تهدید کرد؛ رها سازی داعشی ها

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، ترامپ در مصاحبه خبری با نخست وزیر استرالیا گفت: اگر آنها (اسرای داعشی) را بازنگردانند، ما احتمالاً آنها را در مرز رها کرده و آنها مجبور هستند که مجدداً اسرای داعشی را اسیر کنند.

ترامپ خطاب به کشورهای اروپایی گفت: آنان باید هر چه زودتر تصمیم خود را بگیرند در غیراین صورت ما آنان را در مرزها آزاد خواهیم کرد.

مقامات دولت آمریکا مدتهاست که متحدین اروپایی را تحت فشار قرار می دهند تا تروریستهای اسیر شده داعش از ملیتهای خارجی را بازگردانند.

در حال حاضر هزاران نیروی بازداشت شده گروه تروریستی داعش در زندان های سوریه نگه داری می شوند، که بسیاری از آنها توسط شبه نظامیان کرد متفقین ایالات متحده محافظت می شوند.

از آنجا که رئیس جمهوری آمریکا به دنبال کاهش حضور نظامی در سوریه است، اصرار بر انتقال زندانیان داعشی به کشورهای خویش دارد.

ترامپ همچنین در هفته گذشته خطاب به اروپایی گفت: بسیاری از نیروهای داعش از فرانسه، آلمان و لهستان آمده اند و باید دولت های این کشورها هم اکنون پذیرای بازگشت اسرای داعش باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان